Nizzoboy Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Legger ut noen bilder av bilen min da jeg gjerne vil ha tilbakemeldinger å tips om noe jeg bør gjøre med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Hvor er bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Der var dem hehe.. stuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Få av M3 rillene på sidene Sett på M3 bakfanger, sideskjørt og mer senk! Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Få av M3 rillene på sideneSett på M3 bakfanger, sideskjørt og mer senk! Fin bil +1 og lakker leppa forran svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Har sidekjørt og bakrutesenker liggende, men er usikker på bakrutesenkeren.. Leppa skal bli svart;) M3 rillene er ikke limt på, det er hull i forskjermene som de sitter i, så det gidder jeg ikke å ta av:) Link til m3 fangeren du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 I mine øyne: Få på org framskjermer først. Ser dumt ut med M3 riller på alt annet enn M3. Jeg er ingen fan av øyelokk, så jeg ville fjernet de også. Nye skilt er også utrolig billig og løfter utseende et par hakk. Ellers så er jo noen gromme felger (BBS RS er rått på E36) med senk den beste moden du kan koste på bilen. Kos deg med modinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Få av M3 rillene på sideneSett på M3 bakfanger, sideskjørt og mer senk! Fin bil ja +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Har 17" bbs felger, skal bestille nye skilt, det har jeg faktisk ikke tenkt på, så tar jeg senkinga det det senere, men takk for tilbakemeldingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 fin denna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå