pengelek Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Servoen min lekker litt, eller rettere sagt en kobling på slangen. Skal nå etterfylle ettersom servoen begynnte å lage litt lyd for et par km siden. BMW har stengt så lurer på om det er noe annet merke som fint kan brukes og blandes med det som er igjen der ifra för av. Skal sies at det er vel samme olja som går til demperene på den(?) det er "komfort" demperene og bilen er en 750iL e38, har ikke helt peil på det, men inbiller meg at det var en som sa til meg at det skulle brukes ganske spesiell olje ettersom der man fyllte på gikk til både dempere og servo.
Johnsen86 Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Står på vanligvis lokket til beholderen hva slags olje som skal på, prøv å skaff tilsvarende.
Robin L Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 skal stå på lokket ja. fant noe her. om det er riktig tør jeg ikke påstå.
pengelek Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Skrevet Februar 14, 2011 Takk for svar og bilder. Når man har e38 med nivå regulerte dempere skal man bruke grönn LHM olje. Samme olja som brukes til Hydraulikken på Citroen. Selges på BMW, Citroen, noen Peugeot forhandlere og noen bensin stasjoner.
TurboLag Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 servoer er ofte glade i automatgirolje veit jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå