Ajern Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Selger et e34 m5 skinn interiør, manuelt styrt. yterste side puta på sjåførstolen er slitt, ellers er de bra. det er to stoler og baksete, passer e34 touring bilder kan sendes på mms, da pcen min har kræsja og alle bildene ligger der. send en mld på 90073678, så sender jeg bilder i retur. bud ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Hvor slitt er setene? mulig å få fikset dem? Hvilken farge? Interessert i å kun selge frammstolene? Har også noen pene sorte vanlige skinn stoler som kan bli tatt i innbytte hvis ønskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 mulig å fikse skal se om jeg kan få ordnet noen bilder i løpet av uka framstolene kan selges aleine vis prisen er grei den! det er svart skinn nei, de blei byttet ut mot elektriske skinn stoler, så jeg bytter ikke i noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 sms sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 sms mottatt og besvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå