Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

-Noen som vet hva en styrevinkelsensor er?? Hadde bilen på diagnose hos BMW i dag og de utførte da justering og sletting av feil på denne styrevinkelsensoren....

-Fikk dessuten med disse diagnose papirene med hjem. Iflg prosessforløpet i diagnosen, så så det ut til at det var vannvittig mye feil, (Feilmeldinger i alt fra Lmm til "gongong tone", setevarmere m.m).

men alikevel så ender de opp med noen få. Kun Pdc og vattenpump til webasto igjen. Ser ut til ifølge diagnosepapirene at diagnosen en kjørt flere ganger, så er det slettet en del feilmeldinger etter hver gang..(Feilmeldinger i alt fra Lmm til "gongong tone").

Noen som vet eller kjenner til diagnosefarten man gjør hos BMW??

Skrevet

Styrevinkel sensor er jo for DSC.

Alle andre feilkodene som de fant trenger ikke bety noe som helst, om de da ikke har slettet dem. Lest av, slettet, kjørt seg en tur, lest av. Da har man de rèelle feilene igjen.

Skrevet

Hei.

Takker for svar :o

Ja det var det jeg tenkte meg. Da ser jeg for meg det slik at det er "bugs" i systemet som de har luket ut underveis. Ser ut ifølge loggen at de har slettet dem. Regner med å kjøre en ny diagnose når alt er fikset :D Så får en se om det er kommet tilbake osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...