Skage Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Noen i oslo/østfold/buskerud/vestfold/akershus området?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Noen i oslo/østfold/buskerud/vestfold/akershus området?? Har kompetansebevis som maskinfører. Men hva slags maskinfører er det du ser etter? Og ikke minst, hvorfor bruke ett bmw forum for å spørre om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skage Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Jeg bare lurte på om det var noen her Er på jakt etter en gravemaskinfører,men med fagbrev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Send pm til Anders87. Han kjører hjullaster i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Kompis er.... han lurer på hva du lurer på.... ta det gjerne på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s38b38 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 jeg som lurer på hva du lurer på? som destroyy lurer på. jeg har fagbrev som maskinfører=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Er Maskinfører lærling;) men det er kanskje ikke intressant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Kan godt sende en PM til meg også, ble litt nysgjerrig Har kompetansebevis M1-M6 samt fagbrev.. Har vurdert og bytte jobb en liten periode.. Mvh Anders. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå