///ben Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 E39 Det er nok ingen E39, men heller en Honda Accord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Synes denne Bmw'en er finere enn alle de andre her i den tråden by faaar IX er ikke helt sikker på om det er en IX selv om den drar på alle 4. jævlig stygg så det må være en E36/E46 compact. har et bilde av den jeg også. fra andre siden og uten sjøføren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenL Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 hadde visst ett til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 hva er den gule stygge bilen egentlig .... ford thunderbird fra det glade 80 tallet .hva me å kjøpe the real thing ... huff jaggu fins det mye gærne folk i verden Toyota MR-2 Mnei tror nokk den gule bilen han sikter til er/var en E24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 E39 Det er nok ingen E39, men heller en Honda Accord Det burde jeg ha sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 hva er den gule stygge bilen egentlig .... ford thunderbird fra det glade 80 tallet .hva me å kjøpe the real thing ... huff jaggu fins det mye gærne folk i verden Toyota MR-2 Mnei tror nokk den gule bilen han sikter til er/var en E24 Ser slik ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 O yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36power Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 ÆSja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Ble for gira når jeg la ut en tråd nå nettopp, så jeg poster det her i steden, så får admin slette den gamle tråden min. Fant et par bilder av Bmw'er, som mildt sagt ikke ser ut. Faktisk montert fangeren over den orginale. Er sikker på at den orginale så bedre ut Pen farge?! Dette er vel Genesis med litt pluss og minus på? Veldig spesiell E24...... Noen som vurderer nye spoiler på E46'n? Kom gjerne med ris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Ja, er jo ikke så mye positivt å si heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Veldig spesiell E24...... det er en 633 CSI. bilen er laget for back to the future 2 filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Veldig spesiell E24...... det er en 633 CSI. bilen er laget for back to the future 2 filmen. Det kan du fortelle meg ja... Hva er ment med det som stikker ut fra hjulene egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 det som stikker ut av hjulene er "hoover-power" som gjør at bilene kan fly... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 filmen er fra 1989. og handlingen utspiller seg i 2015. det er slik de trodde det ville bli i 2015 tenker jeg. det på hjulene er nok til og fly med ja. bilen er ikke med i filmen no særlig mer enn man kan se på nederste bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå