Sjøbuse Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Jeg synes denne var kul, jeg! Men hva er det? Likner meget mye på Honda Odyssey... Ligner på honda modify. Haha.. Snev av v50 i den og faktisk, men det er ikke den styggeste som jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Herregud, tenk å gjøre noe slikt mot en Z1 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Hahaha, det er ikke vakkert nei. Men det beste er jo det at en eller annen dust kjører rundt med den å tror han er drit kul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Ingen BMW, men Primera? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Det er ikke umulig, men den ser faen ikke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Haha helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Hva er det som er galt med en CSL da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Noens synes kanskje den blir for ekstrem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Sånn Najs! jeg er så ræva at jeg klarer ikke se hvordan du har fått det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Bare klonet hekken noen ganger og bygget den bakover. Så breddet jeg baksjermen i samme slengen. Men dessverre er det første gang jeg har prøvd på noe sånt, så spesielt skjøten mellom baksjerm og bakfanger ble skjev. Er ikke lett å bygge opp igjen med "smudge-tool". Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Synes det var imponerende til å være første gangs leking med photoshop Så jo legit ut det bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Hvilken BMW motor er dette forresten? Sekser et-eller-annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå