SSM Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 schmitz er et genialt sted Skal bo der i August når vi skal ned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Vi drar i morra Skal sitte på og ta noen runder med en E90 M3. Nytt HR senkesett, nye yellow klosser, studs, spacere, ny race bremseveske og ny olje på motoren, gjorde jeg i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Må få tatt masse bilder da Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Kjøpte du de studsene hen Yngve? Jeg handlet hos Bimmerworld. De ligger i garasjen. Skal montere de i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Kjøpte du de studsene hen Yngve?Jeg handlet hos Bimmerworld. De ligger i garasjen. Skal montere de i helgen. Disse ble kjøpt på Turner, men de fra Vac er finere ! Da de har sånn halv blank finnish. Svare muttere er også et must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Vurderer å kjøre ned på torsdag selv. Skulle flydd ned og kjørt egen bil. Men den står på verksted så da må jeg evt. ta en annen bil og kjøre nedover. Hvilken rute skal de som skal nedover på torsdag ta? Mange i sportsvogn klubben osv som skal nedover nå med Ferdinand, hør om du kan sitte på med noen mot å betale bensinpenger. Så kan du kjøre din egen hjem!, Edit: hvis bilen er klar Skal du nedover? Vi drar nedover den 19 mai, men skal mest på spa. Yngve er det den grå sedanen med akrapovic eksos? Den som autostrada sport solgte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Kjøpte du de studsene hen Yngve?Jeg handlet hos Bimmerworld. De ligger i garasjen. Skal montere de i helgen. Mine er sorte og litt blanke og har sorte muttere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boostaholic Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Ooops, dobbelt opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boostaholic Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 En kollega av meg bodde på det hotellet. Han synes det var kjempe fint. Var litt trangt å parkere den store 5GTen, men ellers helt topp mente han. Da har ikke han bodd på mange hotell gitt! Kunne jo like godt hatt sengen utpå gangstien, ikke akuratt så lyd isolert. Rutene var jo sånne som det er i kirken. Lindner Congress & Motorsport hotel er pr. i dag det råeste hotellet jeg noen gang har bodd på. Kan jo sammenligne; [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Hahaha, ja, da har ikke du bodd på mange hoteller gitt !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boostaholic Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Hva med Dorinten? Er det eneste sted vi kan få rom ser det ut til! Classic.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Jaaaaaa!! Da ligger jeg i sengen på weber hotell, og venter på at klokken skal gå.. Kl5 åpner turistfarten, og jeg skal ta mine første runder.. Forøvrig et koslig hotell, med hyggelig betjening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Gesthaus weber? Har prøvd å få kontakt med de i år og dag! Har du mulighet til å spørre de om de har to ledige dobbeltrom fra 7. juni - 13. juni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Jaaaaaa!! Da ligger jeg i sengen på weber hotell, og venter på at klokken skal gå.. Kl5 åpner turistfarten, og jeg skal ta mine første runder.. Forøvrig et koslig hotell, med hyggelig betjening. Ja hvordan gikk det da med kjøringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Kjørte swift med semislicks i regnvær på fredag ettermiddag, og golf gti lør og søndag. Jeg anbefaler å komme tidlig om morgenen pga lite trafikk. Jeg klokket 9:15 på andre runden idag med passasjer og gatedekk. Bommet litt på et par svinger pga jeg ble stresset når jeg forsto at jeg kjørte bra. Alt i alt gaanske fornøyd. Eneste driten var at det var enormt med ulykker. Av det jeg fikk med meg var banen stengt 5-6ganger, ca 5sykler og 10 biler totalt sett lør og søn. Satt på med gunnar en runde i hans/ferdinand sin focus rs. Han holdt en gt3 hele runden. Gaanske bra grep med cup dekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Ble bra der på lørdag. Litt mye kræsjing og stenging men været holdt seg greit. Søndag måtte jeg dra hjem tidlig. Men ialt en bra helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå