Gå til innhold

Nürburgring tråden

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Meg og min bror brukte ca 12000 hver med 4runder i swift og 24 i golf gti, leiebil, mat, drikke, fly, leiebil og hotell. Det syns ikke jeg er så gale.. Noen som vet hva hjemmesiden til kjøreskolen er? De som kjører m3 osv og har hytte innpå område. Vurderer kjørekurs, men finner ikke sidene deres på google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, rrc holder til ved weber, rsr holder til like ved ringen, der med ringhaus noen 100 meter før inngangen til touristenfahrten.

Gesthaus Weber bodde jeg på i fjor også, veldig grei plass det.

Ja, stemmer vel det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøre egen bil:

3000 i bensin fra hirtshals og nedover tur retur (1000km hver vei, liter på mila ca, 15 kroner literen)

hotell fra 60 euro til 120 euro natta for dobbeltrom, si 700 kr natta da, fire netter blir 3200

Kjøring 200 euro for 9 runder, 1600 kr ca. Er dere to stk vil dere gjerne ha 9 runder hver kanskje, 3200 kr.

3000+3200+3200 = 9 400,-

Kan gjøres billigere ved å bo på billigere hotell/færre overnattinger (i fjor betalte jeg og en kompis 60 euro natta på et maksimalt kurrant gjestehus) eller færre runder (f.eks 9 runder på deling, 9+4 runder osv).

Verdt det.[/quote

Er det ikke litt drøyt med fire dager uten å spise eller drikke noe ?

Og så sant dere ikke kjører Tesla, så går det vel med NOEN liter bensin på banekjøring..?

Det budsjettet der er uansett knalltight, men dere har jo tydeligvis gjort det, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spise og drikke gjør du jo hjemme, om det skal føres må det isåfall føres som minus, da mat og drikke er mye billigere i Tyskland enn i Norge. Bensin går det jo, 10 runder er 200 km ca, halvannen liter på mila gir 20mil*1,5l/mil*15kr/l = 450, litt lengre enn 2 mil rundt, så 500 kroner for 10 runder.

Betalte 50 euro natta på motorsport hotel når jeg var der sist helg. Leiebil fra lørdags morgen til mandags morgen kom på 100 euro ca. Fly tur retur Köln ligger vel på rundt 3000kr? Da kommer du deg ned dit en helg for 100 euro (to netter)+100 euro leiebil + 3000nok = 4600kr ca. Overkommelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... gir 20mil*1,5l/mil*15kr/l = 450, litt lengre enn 2 mil rundt, så 500 kroner for 10 runder....

1,5l/mil ??? På bane kjøring?? Da kjører du søndags tur :wink:

Min erfaring er heller 3L/mil enn 1,5 der nede. Ikke engang min gamle 320D gikk så billig på bane der nede.

Husk dekk og bremser koster også :)

Det blir alltid dyrere enn man regner med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spise og drikke gjør du jo hjemme, om det skal føres må det isåfall føres som minus, da mat og drikke er mye billigere i Tyskland enn i Norge. Bensin går det jo, 10 runder er 200 km ca, halvannen liter på mila gir 20mil*1,5l/mil*15kr/l = 450, litt lengre enn 2 mil rundt, så 500 kroner for 10 runder.

Betalte 50 euro natta på motorsport hotel når jeg var der sist helg. Leiebil fra lørdags morgen til mandags morgen kom på 100 euro ca. Fly tur retur Köln ligger vel på rundt 3000kr? Da kommer du deg ned dit en helg for 100 euro (to netter)+100 euro leiebil + 3000nok = 4600kr ca. Overkommelig.

Joda, for meg så er mye billigere å være på Ringen enn hjemme, for jeg bor på hotell her også, spiser alle måltidene på restaurant og kjører på bane et par ganger i uka..

(Hvis vi først skal begynne å trekke fra alt som blir gjort her hjemme når vi regner på hvor mye en tur koster for en som spør om det) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...