Gå til innhold

Nürburgring tråden

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Sitter å venter på ferja i Mortavika nå, bare en liten bit igjen før man er hjemme. Helga der nede var helt jævlig syk, har hatt det så jævlig morro i godt selskap!

Fikk kjørt og filma tre runder, der jeg også kappkjører med Øyvind. Gled dere! Klokka inn 9:28 på andre runde. Men etter tredje runde var det slutt. Ene bolten på veiven skrudde seg ut, og laga hull i radiatoren AKURATT når jeg hadde kjørt av banen og kom bort der man enten kjører ut igjen eller parkerer.

Måtte betale hele 18 euro for 7.5kg sand og fikk tetta radiatoren med kjemisk metall.

Så satt jeg på med Øyvind to runder og Stig en runde. Helga mi toppa seg når jeg fikk sitte på to runder i en GT3 RS 4.0, som er min absolutte drømmebil. Han som kjørte var Svensk så fikk litt tips og slikt. Kjørte 8:07 påandre runde. Det gikk noe så jævlig, og det er en helt syk lyd. Du vet du sitter på med riktig bil når du har frysninger store deler av tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å venter på ferja i Mortavika nå, bare en liten bit igjen før man er hjemme. Helga der nede var helt jævlig syk, har hatt det så jævlig morro i godt selskap!

Fikk kjørt og filma tre runder, der jeg også kappkjører med Øyvind. Gled dere! Klokka inn 9:28 på andre runde. Men etter tredje runde var det slutt. Ene bolten på veiven skrudde seg ut, og laga hull i radiatoren AKURATT når jeg hadde kjørt av banen og kom bort der man enten kjører ut igjen eller parkerer.

Høres ut som det har vært en bra tur, var på Oldtimer GP for noen år siden, mye fint for både øyne og ører:-)

Kjipt med teknisk svikt, var noen dager der i Juni og slik var resultatet etter litt for aggresiv kjøring:

5cpyrdrv42rbm1m8p9pa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en utrolig bra helg. Sykt bra vær. Klokket en runde til 9.13 med 2 veiarbeid så kan ikke klage. Fikk kjørt 8 runder. Var mange som gikk ut også. En ny Jaguar som tok fyr.

Du som kjørte den svarte PP registrerte E30M3'n?

Stemmer.

Jeg så det var minst 3 stk norske E30M3'r nede i helga. (Fire med den hvite?)

Alle fra samme gjeng/reisefølge? Virket som det var bra skyv i den grønne også, S50 motor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fikk lufta diesel'n også noen få runder på mandag, men ble ikke helt som jeg hadde håpet...

På første runden fikk jeg litt uggen følelse med bremsepedalen inn mot Aremberg og tok det derfor rimelig pent resten av runden.

Deretter fikk en kompis kjøre sine 2 første runder på Ringen med meg i passasjer setet.

På 4 runden tok jeg en tur igjen og jeg tok i litt hardere siden følelsen med pedalen ble bedre igjen. (Mulig det bare var de nye men uorginale billig klossene som måtte "sette" seg litt??)

MEN da begynte varsellampa for høy vann temperatur å lyse oppover Kesselchen så den tålte altså ikke å bli plaga 4 runder på rappen :cry:

Med andre ord så virka det ikke som om den trivdes spesiellt godt utpå der :lol:

Kanskje det blir et comeback senere med oppgraderte klosser og bare 2 runder i slengen?

Uansett så er det E30 som er tingen på Ringen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...