SSM Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 BTG film i fra kjøringa i går. Kan ikke si annet enn at jeg er veldig fornøyd med den tiden der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Gikk jo unna det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Bra kjøring var det en M1 di kjørte forbi på slutten der eller? Etter lille karusellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Bra kjøring var det en M1 di kjørte forbi på slutten der eller? Etter lille karusellen Var noe Lotus greier mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Bra kjøring var det en M1 di kjørte forbi på slutten der eller? Etter lille karusellen Var noe Lotus greier mener jeg Aha. Så den på mobilen, så da så det litt ut som M1 Mye ble tiden på ? Hvis jeg så riktig på filmen ble det vel ca 8:30 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Var 8:31 BTG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 For legge ut et par bilde med hvertfall 2 hjul over bakken.. Gøy å se at man kjører ganske friskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Fy faen øyvind!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 16, 2013 Forfatter Share Skrevet August 16, 2013 Beste bildet jeg har funnet av min så langt (pga løft på innerhjul) Har også laga en film med motorlyd fra Old Timer biler, bare til å slå på HD og skru opp lyden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Har også laga en film med motorlyd fra Old Timer biler, bare til å slå på HD og skru opp lyden! Fin film med bra lyd av gromme biler. Høydepunktene var BMW sitt classic race med en haug M1 ProCar, gamle CSL, E30 M3 mm, har lagt ved bilde lengre ned. Brabham F1 1983 ble også kjørt relativt hardt, og best innsats gikk til Johnny Cecotto som kjørte E30 M3 DTM det han klarte og hang på M1 og M1 turbo, imponerende helt til motoren ga seg. Selv kjørte jeg en 3 runder på lørdag og 1 runde på søndag og så ble det bare 7-8 runder på trackday på mandag, bare 2 runder på tørt uten rødflagg eller redningsbil desverre Klarte 8:23 som bestenotering, noe som man si seg fornøyd med under rådende forhold og det med en fullt møblert E34 med selvpustende M50 motor. Legger ved noen bilder jeg også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Har du noe film av rundene dine GeRo? 8:23 er jo imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 hehe jeg har sniki meg med som linselus på filmen din larsen. passerer kameraet når m1 står og varmer opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Løft på innerhjulet hos meg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Har du noe film av rundene dine GeRo? 8:23 er jo imponerende! Har ingen film av de rundene nei, skulle spare på minne og batteri på kameraet så jeg filmet ikke de første rundene, så når jeg endelig slo på kameraet fikk jeg en halv runde før jeg traff en regnskur samt at det var oljesøl i regnet fra Metzgesfeld til Breidscheid så det var som å kjøre på stålis der , de fikk ikke ordnet opp i dette og resten av trackdayen ble avlyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyf Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Superdager på Ringen. Litt synd med olje og regn på mandagen som gjorde at det ble stengt. Men uansett flott tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå