T. Thøgersen Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Kan melde at en maskinellt utrimma E30 325 fra Fredrikstad har kjørt 8.17 BTG i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 sattan! grattis! er det mulig... legg ut film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Det er ikke meg, men Magnus A her på forumet. Vet ikke om runden er filma, men det er logga med RaceChrono hvertfall. Imponerende tid er det uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Egentlig ganske tragisk at de er så nøye på hva de slipper utpå, de tjener penger som gress på de høye billettene, og de tjener jo enda mer på de som kjører i skauen/havarerer og må taues ut. "Health and Safety"-mentaliteten tar dessverre i større og større grad over samfunnet våres. Det der blir jo bare for dumt. Selvsagt skal man ikke slippe ut allt mulig rart på banen! Sikkerheten til folk på gå først! Tror nok de tjener mer penger på at man har banen åpen, enn om man må stenge banen i 2 timer for å rydde opp etter en som har kjørt av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Thorbis: Det største problemet med engelske biler sitter mellom rattet og seteryggen. Litt for mange av dem med dette utrykket T. Thøgersen: 8.17 med 325'n er knallbra Var det han Magnus som kjørte da? Kenneth Høiom var vel den kjappeste av dem med den bilen i fjor? Vårstemingen drar igang reiselysten ganske greit kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Det var Magnus som kjørte 8:17:1 (for å være nøyaktig ). Regner med Kenneth er rimelig lysten på å slå den tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Hehe... liten intern kamp der Blir artig å høre hvor bra tider gutta klarer i løpet av sesongen. Hadde ikke du vært helt nede på bunn av 8-tallet med den gule 3,2l du hadde Raymond? Hva tror du klarer med e30'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Jeg har aldri tatt tiden der nede, så det blir bare spekulasjoner... Målet for E30`n er under 8 min., men om man klarer det er jo en annen ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Jeg har aldri tatt tiden der nede, så det blir bare spekulasjoner... Målet for E30`n er under 8 min., men om man klarer det er jo en annen ting.. Fortere jo bedre. Jeg har trua på deg jeg Raymond, om det er no trøst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Ny skiver og klosser rundtom, og ny bremsevæske samt nypolert bil, klar for Ringen om ett par dagers tid. Gleder meg til lukta av varme bremser og smaken av kaldt øl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Var dem tom for Red Stuff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Ny skiver og klosser rundtom, og ny bremsevæske samt nypolert bil, klar for Ringen om ett par dagers tid.Gleder meg til lukta av varme bremser og smaken av kaldt øl! hva er dette for et banedyr da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Var dem tom for Red Stuff? Tenker miljøvennlig jeg vet du. Skal bare prøve noen runder på Ringen, da vi har leid Swift i 2 dager. Men må jo prøve privatbilen igjen. Kjørte med standard (og halvslitte) bremser i fjol, tror ikke det blir noe dårligere bremser nå. Vi får se. Moro blir det læll! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Ny skiver og klosser rundtom, og ny bremsevæske samt nypolert bil, klar for Ringen om ett par dagers tid.Gleder meg til lukta av varme bremser og smaken av kaldt øl! hva er dette for et banedyr da?? Det er bare bruksbilen som blir brukt en sjelden gang i ny og ne på banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Under 8 minutter er et fint mål det. Går virkelig unna da Fin rød Etta, T. Thøgersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå