T. Thøgersen Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Takk, takk! 23 timer igjen til avreise til Det Beste Stedet i Verden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Kan jo informere om at Raymond med E36`n kjørte 7:32:5 i går..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Snart slår dere Loaded CSLen også jo. Med disse tidene dere påstår dere kjører, så kan dere komme å¨pallen her hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 7.32, jeg vil ha video! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 må vel kanskje si at det ikke er en helt org e36 da. volvo 16v turbomotor i den e36n der vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 7.32, jeg vil ha video! Det har ikke blitt filmet, men det er logget med Racechrono. Bilen er utstyrt med Volvomotor som er bremset 600 hk. Litt usikker på NM, men mener det var ca. 750. Motor er bygget for banekjøring, og oppfører seg tilnærmet som en sugemotor. De skulle hvertfall kjøre med lavere trykk der nede, ca. 490 hk, men hvilket trykk de kjørte på på denne runden vet jeg ikke. Uansett en imponerende tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Da burde han stille opp i GT serien og kjøre fra de fleste. Da er han en knall god race sjåfør og skjønner ikke hva han gjør i en E36 med "grise hjerte". Men å komme med sånne knall tider, uten noe bevis funker ikke oss meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Da burde han stille opp i GT serien og kjøre fra de fleste. Da er han en knall god race sjåfør og skjønner ikke hva han gjør i en E36 med "grise hjerte". Men å komme med sånne knall tider, uten noe bevis funker ikke oss meg. Oh ye of little faith.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Da burde han stille opp i GT serien og kjøre fra de fleste. Da er han en knall god race sjåfør og skjønner ikke hva han gjør i en E36 med "grise hjerte". Men å komme med sånne knall tider, uten noe bevis funker ikke oss meg. Ja, han er en god sjåfør, og har vel kjørt litt baneracing før (om jeg ikke tar helt feil). Bevis har de på loggen til Racechronoen, og den kommer nok opp nå de kommer hjem. Det er ikke gutter som skryter på seg, og jeg har ingen betenkeligheter med å tro på tidene. Det blir jo kjørt 7:45-50 med oppgraderte E36 M3er, så en E36 med Intrax understell og en god del mer effekt skal jo ha potensiale til å kjøre raskere enn de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 syk tid... virkelig imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Kan jo informere om at Raymond med E36`n kjørte 7:32:5 i går..... BTG? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Er vel BTG tider? Jævla bra tid!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Ja, det er BTG. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 9. Juni er det avreise ned til ringen i år for min del.. Gleder meg som en unge til å komme ned igjen Skal også kjøre over Stelvio-passet, samt trackday på Imola og Monza på samme turen.. Blir en goooood ferie det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå