Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

450 whp på 1,5 bar gir ca 200 suge hk målt på motor, så det skal være oppnåelig på e85 :)

Mange av Netics turboene har jo rimelig gammel teknologi, så en mer moderne turbo vil hjelpe hele veien. Fra bedre bunndrag helt fra bunn til tidligere og raskere spoolup med bedre respons.

  • Svar 211
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nyere turbonetics er jo kopi turboer på samme måte som Kina turboer, forskjellen er att dei har litt kulere design på utsjånad...

Skrevet
450 whp på 1,5 bar gir ca 200 suge hk målt på motor, så det skal være oppnåelig på e85 :)

Mange av Netics turboene har jo rimelig gammel teknologi, så en mer moderne turbo vil hjelpe hele veien. Fra bedre bunndrag helt fra bunn til tidligere og raskere spoolup med bedre respons.

hmm.. må se litt og tenke litt.. vil ikke bruke mer enn 8-10k på turbo!

Skrevet
450 whp på 1,5 bar gir ca 200 suge hk målt på motor, så det skal være oppnåelig på e85 :)

Mange av Netics turboene har jo rimelig gammel teknologi, så en mer moderne turbo vil hjelpe hele veien. Fra bedre bunndrag helt fra bunn til tidligere og raskere spoolup med bedre respons.

hmm.. må se litt og tenke litt.. vil ikke bruke mer enn 8-10k på turbo!

Da ville eg ha snakka med Kimmit, dei har rimeleg Precision til salgs, Kim Thomas der er dyktig å velge riktig turbo for din motor også ;)

Skrevet
450 whp på 1,5 bar gir ca 200 suge hk målt på motor, så det skal være oppnåelig på e85 :)

Mange av Netics turboene har jo rimelig gammel teknologi, så en mer moderne turbo vil hjelpe hele veien. Fra bedre bunndrag helt fra bunn til tidligere og raskere spoolup med bedre respons.

hmm.. må se litt og tenke litt.. vil ikke bruke mer enn 8-10k på turbo!

Da ville eg ha snakka med Kimmit, dei har rimeleg Precision til salgs, Kim Thomas der er dyktig å velge riktig turbo for din motor også ;)

okei,takk for det ;) har en hel vinter på og bestemme meg på så har nok tid ! :)

Skrevet
450 whp på 1,5 bar gir ca 200 suge hk målt på motor, så det skal være oppnåelig på e85 :)

Mange av Netics turboene har jo rimelig gammel teknologi, så en mer moderne turbo vil hjelpe hele veien. Fra bedre bunndrag helt fra bunn til tidligere og raskere spoolup med bedre respons.

hmm.. må se litt og tenke litt.. vil ikke bruke mer enn 8-10k på turbo!

Ta en titt på EFR da ;) De ligger rundt den prisen om dagen. Litt billigere enn Garret GT, en god del billigere enn GTX, og kvaliteten skal være bedre enn Garret GT.

Eneste problemene jeg har hørt om EFR foreløpig er at de sliter med å mette markedet, som fører til en del leveringstid. Men du har vel noen mnd på deg :)

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...