Gå til innhold

Daniel's E30 Turbo! Jomfruturen tatt!

danielo
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 211
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dysene greier 440whp og 608wnm på 90% duty cycle på "lik" m20 turbo. Dette var med rimelig likt oppsett, men toppen var portet. Du kan jo kjøre litt magrere blanding og tyne litt til. Lå på rundt 11.5 AFR mener jeg å huske. Vil tro du må opp på 1,5-1,6 bar for å få rundt 440whp/600wnm.

Er det forresten jeg som skal mappe..? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dysene greier 440whp og 608wnm på 90% duty cycle på "lik" m20 turbo. Dette var med rimelig likt oppsett, men toppen var portet. Du kan jo kjøre litt magrere blanding og tyne litt til. Lå på rundt 11.5 AFR mener jeg å huske. Vil tro du må opp på 1,5-1,6 bar for å få rundt 440whp/600wnm.

vil ikke magre for mye heller..440whp burde holde ut denne sesongen hvertfall ;)

klart vi skal ut og mappe så snart turboen er på, å asfaltn bar! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil ikke magre for mye heller..440whp burde holde ut denne sesongen hvertfall ;)

Einig med deg, eg hadde 465whp og 641wnm. Det holdt i massevis, slapp ved pådrag på 4 gir på strekka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror den "mye vil ha mer" saken kommer til å slå ann her :P

blir bra dette, melder meg til hjelp med oppstart hvis ikke man er borte da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...