aottesen Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Er det noen som har efaring med Jetex effektpotter? Aldri hørt om merket før, og prisen var latterlig bra på tysk eBay Link
aottesen Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Ingen?? Noen som har efaringer med effektpotte på diesel da? Hele poenget mitt, er at jeg ønsker dobbelstuss, men uten at de bare er pålimt orginalrøret - noe som ser helt innforjævli ut. Vil en effektpotte skape MER støy? (derav knatring)
TRF Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Har masse erfaring med potter på diesel, men kun seksere. Generelt blir det ikke noe mer diesellyd av det, bare dypere kraftigere lyd.
aottesen Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Tror du det gjelde R4 også? Er det positivt bedre lyd, eller negativt? (Det høres jo somregel f.eks ut som en båt, når folk hiver effektpotter på R4 bensinere).
TRF Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 positivt bedre lyd. Husk at turboen tar det meste av lyden egentlig. Jeg vil tro at resultatet ikke er så veldig annerledes på en r4, men det spørs jo helt på hvordan potta er osv.. Også tar partikkelfilteret en del lyd. (en del av den fine lyden that is)
aottesen Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Da krysser vi fingrene for at det blir bra lyd, bra utseende (alt er bedre enn den deprimert-stussen som er på den orginalt) og at effekt blir DRITBRA (haha). Jeg har forøvrig ikke DPF, så da blir det gjerne litt ekstra plystring? (antar det er godlyden?)
TRF Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Da blir det KONGE!! blir som å høre valtraene varve over 6000 rpm med 6bar ladetrykk... garantert
aottesen Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 HAHA Liker en god traktor-sammenligning! Men, får bare satse på at det blir bra! Takk for hjelpen!
TRF Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 hehe.. satser på at det blir bra... nå skal det sies at lyden av den nevnte "traktoren" dog er helt magisk.. råere dieselmotor og lyd tror jeg ikke finnes.. Prisen var god også, gi gjerne en update når du har montert
bmw cab Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Ja si fra hvordan det blir??..Jeg har fått pristilbud hos svendsen eksos.På 8500 kr.Hele veien fra DPF. DPF blir ikke tatt vekk,men er en skjøt rett etter den. Og så blir det dobbel eksos på hver side.Er jævlig trangt bak der,så jeg setter vekk jobben til noen som gjør det hver dag.Da har jeg garanti på det også.Selv om jeg kan sveise og sånt selv.
aottesen Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Skal komme tilbake med info, så snart jeg har fått skrapt sammen litt penger til det. Midt under oppussing av leilighet, så antar madammen ikke blir storfornøyd om det plutselig ligger et eksosanlegg i posten, som jeg må forsvare hvordan ble finansiert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå