BD Racing Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Noen som har kontakter i USA ? Skulle hatt bestilt 4 felger til en adresse i USA for å så sende de til Norge. Firmaet som selger felgene sender ikke til Norge Skrik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Jetcarrier.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Jetcarrier.com Funker det bra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Jetcarrier.com Funker det bra ? Jepp ganske enkelt å bruke od de leverer selv brukt de til og frakte felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Jeg har 4 felger og litt annet knæsj på vei med jetcarrier. Genialt opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Hvor mye kom frakten på for dere? Vurderer å ta inn 19" uten dekk.. Virker som frakten kommer på 3000 kroner, i værste fall. Det er egentlig ganske rimelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Nå ligger varene mine midt på sjøen i en container, så jeg har ikke full oversikt enda. Men til nå så har jeg fått regning på moms på varene og frakten. Kun frakten var på rett over 1600,- Dette var da en forsendelse på rett under 60 kg. Så får vi se om det blir mer frakt fra østlandet og hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Takker for god info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Båt er ca halve prisen av fly. Så da kommer det bare ann på hvor travelt du har det jetcarrier er genialt. Bruker de alltid når selger ikke sender til norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Noen som vet målene/størrelsen på 4 felger i pappeske ? Må fylle inn det på jetcarrier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Du ber bare leverandøren måle eskene for deg. Holder med å legge inn vekt og mål rett før de mottar det. Jeg la vel inn kun vekt på noen av mine forsendelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Jeg betalte $800 i frakt for fire 20" felger med dekk fra USA. Pluss at helvetes(sorry ordbruken) Schenker kom med en regning på 3000 kr for frakt innen norge... Noe som tilsier 7000 kr i frakt for felgene.. JIPPI.. Dette var med fly, tok 10 dager fra de ble sendt til jeg hadde de hjemme hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå