HypeTraxX Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Skrevet Juni 7, 2013 Da er det meininga at jeg skal prøve og få litt liv i denne tråden igjen! Det er enkelte som har fått med seg hvorfor jeg ikke har rørt ei skrue på denne bilen. Vi driver familie business, og det ble sykdom i familien. Så far min fikk beskjed om og trekke seg litt tilbake av lege, og jeg måtte tre mer fram. Så da måtte jeg nesten la bilen få støve ned Men nå er det bedre tider på vei! Jeg og noen kompiser har gått sammen og leier et stort lager / verksted bare gangavstand fra der jeg bor. Så dette er helt toppers! Jeg slenger bare ut noen bilder fra da jeg flytta bilen: Siste gang bilen så vegga til den nedlagte fabrikken Faen til tulling! Her er den på vei inn i nytt og lyst lokale. 225kvm!
HypeTraxX Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Skrevet Juni 11, 2013 Ja, det er artig og ha det litt mer romslig rundt seg Men det fylles opp veldig fort! Det er jo veldig høyt oppunder taket, så vi må prøve og stable i høyden. Noen som selger hylle / palle reoler?
HypeTraxX Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Skrevet Juni 11, 2013 Prøvemontert felga Jeg har bare 60 senk rundt om. Også stikker de altfor langt ut foran! Det er 35mm skrudde spacere, så det vart litt brutalt. Jeg har en E30 Touring jeg cruiser rundt i om dagen, men jeg tror ikke jeg tørr å kjøre slik !? Hehe De blir antageligvis og se på E30Meet på gamle bilen min, samt det lilla M3 interiøret. Begge deler skal nok selges, slik at jeg kan bruke penga på riktig bil framover!
HypeTraxX Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Skrevet Juni 11, 2013 Ja, jeg føler meg nesten litt heldig! Men det er bare isloert i taket og èn vegg. Så det blir små kaldt på vinteren! Det andre lokalet lenger borti her skulle ha 20 lapper i måneden. Så da skal jeg nok klare og dra på meg en termodress da det trengs
HypeTraxX Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Skrevet Juni 24, 2013 Sitter med et stort smil om munnen etter ett fantastisk E30Meet på Rudskogen i helga! "Team Kongsvinger" klarte seg feilfritt begge dagene, så det er vi jo fornøyde med Samler troppene Vi var på plass tidlig fredag, men Vidar Halvorsen, Jan.S og gjengen var ivrig etter campingvogn livet og var der allerede på torsdag Møllerbråten kom også på plass med sleeper compacten sin Tøffa bortover sletta for og sjekke inn. Smil til ukjent kamera! Morten Halvorsen lurte på i all verden jeg hadde kommet med! Hehe Testa den ny innkjøpte bilen jeg klarte og skaffe meg rett før treffet Kniva med en som hadde samme motor. Jeg måtte gi meg tapt for dårlig understell, dekk og bremser! Men morsomt var det Vi måtte jo nesten få ut felgene mine i daglys, så da passet det perfekt på dette treffet! Meget drøyt strekk, og det stikker langt utenfor! Men noe måtte vi finne på for at en stakkarslig 316 skulle få litt oppmerksomhet! Og for morroskyld benka jeg iS motor`n. Det sitter kun Megasquirt datasprut på den. Forrige eier meinte det ble bedre moment i den, og jeg vil jo påstå at han hadde rett! 140hk og 255nm
HypeTraxX Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Skrevet Juni 24, 2013 Nei desverre! Jeg har solgt unna biler for og få plass selv Det mangler fortsatt en rallybil, Pontiac Firebird, 2 crossere, 2 R sykler, Mitsubishi veteran osv. Hjelpes meg..! Hehe
Tynes944 Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Liker at der blir liv her igjen! Følger med. Å misunner lokalet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå