Gå til innhold

E30 2JZ, E30 318iS, E36 S50B32 | Oppdatering s.22

HypeTraxX
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 336
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alt mulig bil :) Den får hvertfall nok hester til å sladde litt med, men understell er ikke gromt nok til å holde på sånn du driver! Hehe ;) Jeg vil bare ha den i gang jeg, så jeg får brukt bilen noen gang. Ellers tenker jeg at den kan bli med på no utstillinger etterhvert. Men den skal da klare å legge igjen litt røyk på Rudskogen til sommer`n! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo ikkje nøye med støv i lakken iallefall ;) Man må altid skru på sånne motorer så riper og litt sånn blir det uansett :P

Ellers lika eg bygget ditt, prioriter understell så fort som mulig så du ikkje går på samme smellen som meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dèt er sant! Det er hvertfall bedre enn det var :)

Jeg har brukt så mye penger jeg nå, så jeg må nesten bremse litt! Så det blir prioritert til neste vinter igjen! Hehe :P Men ja, jeg så det bilde på gamle tråden din! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dèt er sant! Det er hvertfall bedre enn det var :)

Jeg har brukt så mye penger jeg nå, så jeg må nesten bremse litt! Så det blir prioritert til neste vinter igjen! Hehe :P Men ja, jeg så det bilde på gamle tråden din! ;)

Eg angre som fy att eg ikkje begynte i understellsenden også gjekk over på motor osv etterpå men ja, ta det når du kan :) Man kan ikkje få alt man vil ha med eingang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg angre som fy att eg ikkje begynte i understellsenden

Dette er desverre en ting som viser igjen for ofte. Altfor mange unge som er nye i "gamet" ser ikke at det er viktig med andre ting enn store turbo og grom intercooler. Det er altfor ofte at en leser om ungdommer som kjøper sin førstebil, og de første planene for bilen er turbotrimming...

Men men... En lærer så lenge en lever, og da kommer en gjerne til understell osv etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg angre som fy att eg ikkje begynte i understellsenden

Dette er desverre en ting som viser igjen for ofte. Altfor mange unge som er nye i "gamet" ser ikke at det er viktig med andre ting enn store turbo og grom intercooler. Det er altfor ofte at en leser om ungdommer som kjøper sin førstebil, og de første planene for bilen er turbotrimming...

Men men... En lærer så lenge en lever, og da kommer en gjerne til understell osv etterhvert :)

Jeg er fullt klar over det! Detta er jo ikke den første E30`n jeg kjører :) Denna bilen skulle egentlig bare få ny topp pakning den, men det har da balla på seg hele tiden. Det er jo no powerflex baki der, også blir det jo sprett nye dempere og fjører, samt noe stab stag under bilen der. Det kan jo ikke være så altfor barnslig det? Hehe :P Supersport er ikke av det stiveste greiene, men det er jo helt nytt. Bør jo funke en sesong? Men for all del. Det er bra med litt kritikk også, jeg tåler dèt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jeg fikk en liten økonomisk smell, så det har stått litt stille her nå! Men det har da skjedd litt for dèt :) Så det er en av grunna til at jeg har høgd leke bilen min! Hehe. Kommer til å savne den ass !! :P

3636sr9einq81fqi6p5g.jpg

zx9g14bgkbq0raxtm0sw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motor er også montert! Men det avsløres ikke før E30 Meet :wink:

Så jeg har fått montert litt trykkrør & greier. Tilpassa frontplate og skjært litt M-Tech plasten for at alt skal få plass! Jeg sliter fortsatt litt med selve fangeren, men det kommer seg.

Det er grise trangt overalt, men her ser det lovende ut! Bare fangeren hadde passet :roll::D

cqgtnc0oyjgg008vkuqi.jpg

Jeg har også sagt at felger skal komme på plass etterhvert! De kommer om en måneds tid hvis jeg forsto riktig. Her er et snik bile! Hehe :wink:

qutvkprnh9ioh63s3mea.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...