HypeTraxX Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Ja, endelig er det synlig fremgang! Motor rommet er lakkert nå. Skal våt slipes til uka tipper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Det ble en del støv i lakken i motor rommet, men kunne nesten ikke forvente noe annet da vi gjorde det i eget lokale.. Men det ble rimelig blankt og strøkent! Så da veier det vel opp i opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Kva er meininga med bilen? Skal det vere bane/herje bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Alt mulig bil Den får hvertfall nok hester til å sladde litt med, men understell er ikke gromt nok til å holde på sånn du driver! Hehe Jeg vil bare ha den i gang jeg, så jeg får brukt bilen noen gang. Ellers tenker jeg at den kan bli med på no utstillinger etterhvert. Men den skal da klare å legge igjen litt røyk på Rudskogen til sommer`n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Da er det jo ikkje nøye med støv i lakken iallefall Man må altid skru på sånne motorer så riper og litt sånn blir det uansett Ellers lika eg bygget ditt, prioriter understell så fort som mulig så du ikkje går på samme smellen som meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Ja, dèt er sant! Det er hvertfall bedre enn det var Jeg har brukt så mye penger jeg nå, så jeg må nesten bremse litt! Så det blir prioritert til neste vinter igjen! Hehe Men ja, jeg så det bilde på gamle tråden din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Ja, dèt er sant! Det er hvertfall bedre enn det var Jeg har brukt så mye penger jeg nå, så jeg må nesten bremse litt! Så det blir prioritert til neste vinter igjen! Hehe Men ja, jeg så det bilde på gamle tråden din! Eg angre som fy att eg ikkje begynte i understellsenden også gjekk over på motor osv etterpå men ja, ta det når du kan Man kan ikkje få alt man vil ha med eingang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrelangmo Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 go bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
surrehue87 Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 som jeg har skjønnt så blir vel dette en passe grom e30, å jeg tror nok motor å drivverk blir holdbart så det er bare å begynne med bremser og understell så blir denne helt konge, stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Eg angre som fy att eg ikkje begynte i understellsenden Dette er desverre en ting som viser igjen for ofte. Altfor mange unge som er nye i "gamet" ser ikke at det er viktig med andre ting enn store turbo og grom intercooler. Det er altfor ofte at en leser om ungdommer som kjøper sin førstebil, og de første planene for bilen er turbotrimming... Men men... En lærer så lenge en lever, og da kommer en gjerne til understell osv etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Eg angre som fy att eg ikkje begynte i understellsenden Dette er desverre en ting som viser igjen for ofte. Altfor mange unge som er nye i "gamet" ser ikke at det er viktig med andre ting enn store turbo og grom intercooler. Det er altfor ofte at en leser om ungdommer som kjøper sin førstebil, og de første planene for bilen er turbotrimming... Men men... En lærer så lenge en lever, og da kommer en gjerne til understell osv etterhvert Jeg er fullt klar over det! Detta er jo ikke den første E30`n jeg kjører Denna bilen skulle egentlig bare få ny topp pakning den, men det har da balla på seg hele tiden. Det er jo no powerflex baki der, også blir det jo sprett nye dempere og fjører, samt noe stab stag under bilen der. Det kan jo ikke være så altfor barnslig det? Hehe Supersport er ikke av det stiveste greiene, men det er jo helt nytt. Bør jo funke en sesong? Men for all del. Det er bra med litt kritikk også, jeg tåler dèt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Jeg fikk en liten økonomisk smell, så det har stått litt stille her nå! Men det har da skjedd litt for dèt Så det er en av grunna til at jeg har høgd leke bilen min! Hehe. Kommer til å savne den ass !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Jeg har fått tilbake dashbordet mitt! Jeg ble veldig fornøyd med finishen Fikk tak i noen forholdsvis pene MiM felger Også fuelcell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Motor er også montert! Men det avsløres ikke før E30 Meet Så jeg har fått montert litt trykkrør & greier. Tilpassa frontplate og skjært litt M-Tech plasten for at alt skal få plass! Jeg sliter fortsatt litt med selve fangeren, men det kommer seg. Det er grise trangt overalt, men her ser det lovende ut! Bare fangeren hadde passet Jeg har også sagt at felger skal komme på plass etterhvert! De kommer om en måneds tid hvis jeg forsto riktig. Her er et snik bile! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå