fizn Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Hmm... Rotiform? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Hmm... Rotiform? Nei Det er no skjeldne greier. Jeg hadde hvertfall aldri sett det før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Ja men så fortell da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Jeg kan ikke avsløre alt! Hehe. Jeg syntes det er artig å holde igjen noe, så dere kan se resten på treff til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 *unsubscribe* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Huff da Hehe Kommer du på E30 Meet da? Det er jo bare 3 måneder til! Det går fort, tro meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Nei jeg skal ikke det tenk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Håhå, som jeg gleder meg til vi skal ut å cruise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Spanderer du bensin, så skal jeg kjøre så lenge foten holder! Hehe Jeg prøvemonterte med lyktene til Tony som skal på M3 bilen has. Det går akkurat på fitt håret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evo e3 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 har du satt i "hysj-hysj" motoren enda eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Var det du som kjøpte bremser av meg? Den er jaggu tredd nedi ja! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evo e3 Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Var det du som kjøpte bremser av meg? Den er jaggu tredd nedi ja! Hehe Stemmer det Morro da! Og jeg som veit hva det er tilogmed det kommer til å gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Var det du som kjøpte bremser av meg? Den er jaggu tredd nedi ja! Hehe Stemmer det Morro da! Og jeg som veit hva det er tilogmed det kommer til å gå bra! Jaggu! Haha, du hadde en artig gjette runde! Oppstart bør vel kunne skje innen en måneds tid. Jeg jobber mye før og etter påske, så det tar mye tid! Blir du klar til E30 Meet du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evo e3 Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Da er det muligheter da. Ja, det er meninga det da. begynner og gro sammen denna E30'n så det kan bli arti å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Her er det muligheter ja! Gleder meg til å se maskina di også^^ Jeg tror det blir et veldig høyt nivå på E30 Meet i år. I fjord dro jeg nivået ned da jeg hadde treffets styggeste bil, men jeg kommer sterkere tilbake i år! Hehe Jeg har akkurat pratet med en annen lakkerer nå, så nå begynner det og løsne litt på den fronten! Skal bare rette opp en bulk til før den blir sendt videre. Klarte ikke å se den med blotte øyet. Kjente den kun med håndflata! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå