HypeTraxX Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Det er en del folk som har spurt meg hvor jeg har fått rutene sotet. Dette er gjort på Riis bil glass - City bil pleie på Hamar! Det er 2 brødre som nærmer seg 50 årene som har drivi med detta i all sin tid, så de kan det de driver med! Jeg har tidligere lagt film der på bla. en Audi A4 B5 Turbo Sport Quattro. De bila der har en bua bakrute + at den er krumma. Èn av de vanskeligste å legge, men resultatet ble bra! Jeg kjenner ikke kanten på siderutene foran, så de filer det ned helt perfekt! Alt av smuss, nupper og støv i glasset blir fjernet før filmen blir lagt på. De tenker også på hvordan rutene er tonet orginalt. Mine var grønne på sidene og blank bak. Så da ble det 35% på sidene og 20% bak. Det ble en perfekt kombo! For mere info og priser kan dere sende Pm til Christian87 som selv jobber der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Hvor har du flokka dashbordet og hva kom det på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Da har jeg hatt en skikkelig skru helg nå! Jeg har lekt litt med lyktene mine. De hvit plast klipsene var helt jævlige mot meg, men jeg fikk vridd dem til slutt Det satt Xenon kit på den gule Preface lykt ramma som jeg måtte flytte over til Facelift ramma! Det måtte flyttes over fordi at det var et feste på den vakum styrte kladden på Facelift ramma. Prøvde først på Preface ramma, men da bare dingla linselykta ytterst fordi den hang i bare 2 av 3 fester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Hva skjedde med bildene a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Gamle sperre diffen er tatt ut Og den nye er montert Har fått på plass nye dempere og fjører bak enn så lenge Har så vidt prøvd å valse. Får se åssen det blir til slutt! Tips tas gjerne i mot Har også fått lagt opp alle bensin slanger tur og retur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Jeg har også fått ei pakke fra GS. Den inneholdt bla. carbon skiltplate, krystall sota blinklys, orginale gule Hella spredere, 15mm spacere med tilhørende hjulbolter, M3 deksel for å skjule ledninger i motor rom. Veit ikke om jeg får brukt det enda, E36 325 batteri koblings punkt i motor rom og litt sånn dill og dall av ledninger, klips og koblinger Her ser man forskjell på ekte vare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FiBriX Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Her ser man forskjell på ekte vare! haha! Nå blir bilen min lei seg:P ante ikke at det var så stor forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Hehe Jeg visste ikke at det var så stor forskjell selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Gleder meg mer og mer for hver dag som går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Det blir spennende å se om jeg blir klar til E30 Meet da! Vi har kobla opp ledningsnett, tennings system og datasprut. Først var alt dødt pga for dårlig jording! Også fant vi et brudd i en ledning, også måtte vi legge opp en ny ledning til tenning osv. Så forrige eier på bilen har jo gått helt bananas på ledningsnettet !! Men nå har vi strøm til sprutet og tenninga. Starteren går også rundt Men det er ikke noe livstegn på bensinpumpene enda. De kan selvfølgelig være koblet opp feil, men vi tror heller at de ikke får signal? Er ikke helt stødig her altså, så folk kan bare komme med innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Selv den minste lille ting kan bli glemt! Det var bare snakk om en sikring! Så jeg hadde oppstart på fredag Men !! Så skjedde den store tabba.. Neste skift på verkstedet så monterte vi eksos og vannekspansjons tank & greier sånn at bilen kunne stå litt på tom gang og sjekke at alt stemmer. Men så klarte jeg å touche batteri koblings punktet med festet på vannekspansjons tanken som det satt en skrue på. Og da smalt det litt! Så jeg tror jeg drepte tenningsboksen Alt annet stemmer, men det er ikke gnist fra pluggen. Det er strøm inn til Dis 4 boksen, men ikke ut. Så vi kom fram til at det er den som er død? Det er jo en sikring hver til styrings boksene. En til SMC boksen og en til Dis 4 boksen. Så jeg trodde den liksom skulle ta sånne støt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Jeg, FiBriX og Christian87 var på tidenes biltreff, Racespec Superstage Shine & Show på lørdag. Men jeg vil nesten påstå at jeg lagde et bedre biltreff, Streetmeet på Kongsvinger i fjord! For detta var jaggu tafatt! Det kan hende det tok seg opp på slutten av dagen, for vi reiste etter 4 sløve timer.. Kenneth Moen var den/det eneste som gjorde at jeg snudde meg en gang i timen. For han veit det og lage show! Men jeg kom jo godt ut av det hele da. Fikk med meg et par deler! Bredbåndslambda 4,5" Dieselstuss En annen bonus var at vi traff på Lena Charlotte Westby fra Big Brother! Vi prata med hu en times tid, da hu også har et par E30 biler Artig dame! Hu kommer til Våler på Gatebil for å prøve den ny mappa 325 turbo`n hu har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Jeg måtte nesten gå til innkjøp av ny hjelm da den jeg har hatt siden moped tia er 10 år gammel nå! Jeg fikk med ei blekke hjem, og bestemte meg brått etter et par dager. Da falt jeg på denne: Nolan N85 Fikk også tak i en ny Shadowline list! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Jeg fant et artig bilde av hvordan bilen så ut i 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 WooHoooo !! Nå lever motor`n igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå