HypeTraxX Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Jeg har fått tak i en ny MSD Dis 4 tenningsforsterker! Så da maler motor`n fint igjen Sliter på tomgang, men det værste er hvertfall gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 På grunn av alt dette styret med motor og lakkering, så rekker jeg desverre ikke E30 Meet Det kan hende vi dukker opp i E30`n til bror min, for jeg vil da se på alle doninger som skal dit! Jeg tar med meg hjelmen min og stapper den med penger! For det var snakk om å leie ut gromme biler også Jeg snakket med lakkerer privat for en uke sia. Han skyldte på at han skulle bytte vifte! Jeg skulle ringe han igjen om en 3 ukers tid, så da får vi håpe det kommer noe lakk etterhvert! Jeg kjøpte meg en panser BH faktisk.. Aner ikke om jeg skal bruke den på denne bilen^^ Jeg vurderer å avsløre åssen motor, felger og farge det blir på prosjektet mitt siden jeg ikke rekker treffet! Kanskje det blir litt mer hjelp og spenning her inne da !? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Fyr laust!! Ikkje noko å holde igjen på, vi har venta for lenge allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Fyr laust!! Ikkje noko å holde igjen på, vi har venta for lenge allerede! Dèt er greit det Mister! Du er nok den av alle som kommer til og få ///Monster sjokk, da jeg ser hva du har skrevet hos andre her på Bimmers med samme motor !! Jeg var på et lite besøk hos denne herre mannen (bilde) i fjord sommer! Da levde også gamle bilen min "Party M3`n" Hehe De fleste her inne på Bimmers bør vite hvem denne bilen tilhører, så det er nok ikke så vanskelig og finne ut åssen motor det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 2jz? Det er faen meg rått i e30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 heftigt!! vil se mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Rått! Hvor mye ble denne bremsa til nå igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 503whp på 1.6 bar å 603 wNM.. var vartfall det det stod i den gammle tråden til Anders_w Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 GROMT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 2jz er jo helt rått! Å man kan jo bare tenke seg til hvordan det funker i E30!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Sjå her ja! No snakke vi, 2JZ er bra greier!! Kom eit lite smil forann pc`n her no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johan-is Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 2jz er ikke feil:) har lest igjennom tråden din her nå og må nok bare følge med videre, bra tråd og heftig bil men jeg er også spent på hvilkne hjul du har handla deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Helt RÅTT!! Fortsett med det bra arbreidet du gjør så blir dette en av de råeste E30'ene! Hvordan går det med lakkeringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 gleder emg til å se denne mister, fortsett sliK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Tusen takk for artige kommentarer folkens! Jeg har hatt problemer med og holde igjen denne infoen, for det skulle jo liksom være surprise på E30 Meet! Men det gikk desverre ikke.. Hehe Det med lakkering gjelder fortsatt det samme som jeg skreiv! At jeg skal kontakte han etter en 3 ukers tid. Så får jeg vite mer da Farge valget havner på en orginal Toyota farge, bare for å være litt morsom! Den er koksgrå. "Synd" at det er blitt veldig mange med M-Tech II i koksgrå, men dette er noe jeg har bestemt meg for lenge siden. Fargen heter så enkelt som Grey Pearl Felgene jeg har handla meg tok jeg bare en Rå-sjangs på! Jeg visste ikke innpresset på dem, men tenkte det at det er kult og ha noe ikke alle andre har. Det er nok tilpasset noe Vag greier som trekker på framhjula, for jeg må space 20mm for fri bane! Jeg fant ut i ettertid at produksjonen av disse felgene sluttet i 1996/97. Selv de i Tyskland sliter med å skaffe seg slike felger har jeg hørt? Morsomt om noen andre har mer info å dele med seg! --=Speedline Mistral=-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå