hylle Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Helt konge den her!! Synd du ikke rekker e30meet, men må komme ned og kikke iallefall!!!
HypeTraxX Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Jeg har ikke noen dekk til disse felga, og heller ikke lange nok hjul bolter. Så jeg får ikke sett åssen det blir på bilen enda. Jeg må valse 3,5 buer til også! Og tro meg, jeg er like spent som dere for og se åssen det blir seendes ut! Jeg kunne velge selv åssen de skulle restaureres! Så etter litt fram og tilbake ble det Dark Silver senter, krom kant og kopper fargede skruer Felgene er 8 og 9" breie. Så det er ikke det største greiene! Men det blir vel greit stuk da man får space`a dem ut minimum 20mm Pga innpresset, så blir det ikke gatas råeste kant! Men jeg gleder meg til å se dem på bilen!
HypeTraxX Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Helt konge den her!! Synd du ikke rekker e30meet, men må komme ned og kikke iallefall!!! Thnx Jeg har jo betalt, så da kommer jeg antageligvis med den blå E30`n jeg har et par bilder av lenger bak i tråden her. Bare jobben ikke kommer i veien, så stiller jeg alltid opp! Hørte man kunne leie bil også, så det er noe jeg absolutt vil prøve da ja! Og sitte på
hylle Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Jepp, E30m3 s52 komp, e39 m5 s62komp, Muligens den gamle gatebiltaxin, e90?! Og noen til!
HypeTraxX Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Spennende! Den gamle Gatebil taxi`n hadde hvertfall problemer hele lørdagen på Våler..
hylle Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Jupp, begge bensinpumpene hadde streika, den er oppe og går igjen til e30meeten slik jeg forstod det!
HypeTraxX Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Du har øye for detaljer? Hehe Det er ikke lett å skjule alt da du kommer for å hente deler! Fått på bremsene ?
|Ole| Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Synst du kan få ut nokon bilder av korleis motor står i motor rommet, korleis girstanga står osv osv...Eg vurdere jo 2JZ sjølv etter kvart
HypeTraxX Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Må slutte å se her jeg ! Blir bare misunnelig Jeg henta bilen 10. juni i 2010. Så jeg har jo brukt 2 hele år nå på å sanke inn deler! Det ha vært litt av en reise å komme dit jeg er i dag, enda den ikke er ferdig! Så det er bare og ta tia til hjelp
HypeTraxX Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Synst du kan få ut nokon bilder av korleis motor står i motor rommet, korleis girstanga står osv osv...Eg vurdere jo 2JZ sjølv etter kvart Kommer, det kommer! Men jeg har vært busy i det siste! Var på Hamar i hele helga på bla. Streetmeet der. Og motor rommet er ikke noe å skryte av enda egentlig. Mye rot da det ikke er helt komplett enda! Det ble satt i sammen for å prøve på oppstart. Fant en lekkasje i et rør til varme registeret nå i sta! Artig at du vurderer det samme! Ligger en motor i deler til salgs et par mil unna meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå