|Ole| Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Synst du kan få ut nokon bilder av korleis motor står i motor rommet, korleis girstanga står osv osv...Eg vurdere jo 2JZ sjølv etter kvart Kommer, det kommer! Men jeg har vært busy i det siste! Var på Hamar i hele helga på bla. Streetmeet der. Og motor rommet er ikke noe å skryte av enda egentlig. Mye rot da det ikke er helt komplett enda! Det ble satt i sammen for å prøve på oppstart. Fant en lekkasje i et rør til varme registeret nå i sta! Artig at du vurderer det samme! Ligger en motor i deler til salgs et par mil unna meg Okok, venter spent!! Kva har du gjort i forhold til fester osv? Kjøpte du ferdig kitt på for.eks ebay eller har du laga alt sjølv? Ja, det er jo forholdsvis billige motorer som er enkle å trimme. I ein E30 er jo desse motorene meget potente også! Vil kjøre m20 resten av sesongen iallefall så vurdere eg salg av den til høsten med alt bortsett fra Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Må slutte å se her jeg ! Blir bare misunnelig Jeg henta bilen 10. juni i 2010. Så jeg har jo brukt 2 hele år nå på å sanke inn deler! Det ha vært litt av en reise å komme dit jeg er i dag, enda den ikke er ferdig! Så det er bare og ta tia til hjelp Ligger vel noe i det at hastverk er lastverk! Hadde bare jeg vært like klok og tålmdodig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Hei Fikk ikke helt med meg planen din her, har du kjøpt Anders sin bil? eller bare motor osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 HeiFikk ikke helt med meg planen din her, har du kjøpt Anders sin bil? eller bare motor osv? Jeg kjøpte bare motor! Med alt "tilbehør" rundt. Det var som Anders skreiv i salgs tråden sin, at det selges slik at det kan startes i hvilken som helst E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Aha ok, hadde helt glemt at han hadde den for salg også. Greitt å kjøpe ferdig motor pakke, det sparer du masse tid og penger på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Okok, venter spent!! Kva har du gjort i forhold til fester osv? Kjøpte du ferdig kitt på for.eks ebay eller har du laga alt sjølv? Ja, det er jo forholdsvis billige motorer som er enkle å trimme. I ein E30 er jo desse motorene meget potente også! Vil kjøre m20 resten av sesongen iallefall så vurdere eg salg av den til høsten med alt bortsett fra Turbo Jeg tror Anders Wenås og gjengen has har gjort det meste selv! Det er jo de som har gjort all jobben, hehe! Jeg har jo på en måte fått det så Bolt On man bare kan få det, så jeg klager ikke! Men det er trangt !! Veit ikke om jeg er på villspor nå, men jeg tror blokk, topp og kasse ligger på ca 40 lapper. Bilen blir mer framtung enn det jeg er vant til hvertfall M20 er alltid morro! Kjør den så lenge han holder. Jeg fikk inn en M21 motor i hus nå i sta! Hvis det er noen som er keen på Diesel veiv og oljepumpe, så skrik ut. Men det er ikke gratis da jeg har planer om å bruke det selv på neste langtids prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Jeg har spart veldig mye tid og penger på alt av tilpasninger osv, ja! Rimelig Happy for det Men så var det vel ikke akkurat en barnslig pris for dette "settet" heller Det hele starta egentlig med at jeg skulle bytte en topp pakning når det var 325 turbo! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Jeg har spart veldig mye tid og penger på alt av tilpasninger osv, ja! Rimelig Happy for det Men så var det vel ikke akkurat en barnslig pris for dette "settet" heller Det hele starta egentlig med at jeg skulle bytte en topp pakning når det var 325 turbo! Hehe Hehe ting baller lett på seg.. vet det var en dyr pakke, men tro meg du sparer penger og bekymringer på det i lengden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evo e3 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Du har øye for detaljer? Hehe Det er ikke lett å skjule alt da du kommer for å hente deler! Fått på bremsene ? Så det ganske så fort ja Blir stas med en sånn motor da Setter i samma motoren i en Volvo 242 som jeg leier verksted sammen med. Nei, mangler nav så er litt i beita for E36 nav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Dette blir rått!!!! Hvem kjøpte du mistral felgene fra? Fikk du med alle senterkoppene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Jeg har trua på at dette blir rått selv Jeg satt jo kun på med Anders Wenås før jeg kjøpte motor'n, Men det er jo fullt forståelig. Så da bare måtte jeg ha den! Felga kjøpte jeg av Kes her på forumet! Han kaller seg nå for tiden Crazy project. Veldig flink og seriøs kar! Det er nok mange som er skeptisk da han ikke er norsk, Men han gjør alt til rette for deg Det er uten senter kopper desverre! Flaks at jeg liker dem uten! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Jeg har lovet Ole noen bilder fra motor rommet. Så her kommer de eneste bildene jeg har tatt for en stund tilbake! Kommer flere da jeg tar meg tid til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 nydeli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå