HypeTraxX Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 den e30'n din du kjørte på bane der vakke mye pen du... Nei, det er ikke mye å skryte av gitt! Den har blitt brukt som banebil og isbanebil i 5 - 6 år uten skilt, visst jeg ikke tar feil. Derfor har den fått juling med tia! Også klarte forrige eier og få på skilt, så da er detta faktisk bruksbilen min for øyeblikket! Den er til salgs da, om noen har lyst på leketøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Ganske heftige den lilla fargen på interiøret. Ennå kulerer var at det er armlene på førerstolen. Kan ikke huske å sitt det på E30 før Pen motor btw Det er interiøret som har sitti i M3`n til Køhler Racing. Den ble jo påkostet 300.000 SEK,- Så jeg tipper det er noe custom de har laget! Den M3`n er til salgs nå. Thnx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon90e30 Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 for de som liker typisk tyskt stuk er det interiøret, brock hjulene og hele bilen ellers helt genialt! har sett alt i virkeligheten å dette er bedre i virkeligheten enn på bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2011 Takk for det, Jon! Gleder meg til å se bilen din rulle ut av garagen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon90e30 Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 ja, jeg tror det blir bra da den er ferdig men fornøy blir jeg vel aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 herlig prosjekt! Hvor mye hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 Det står stille om dagen men Dèt kan jeg nesten ikke svare på akkurat nå, desverre! Selve blokka er jo ganske grom, men innmaten i toppen er inntil videre orginal. Og grunnen til at det står stille om dagen er fordi jeg vurderer et motorbytte! Jeg vil ikke si noe mere da det ikke er sikkert enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 hei, pris på den bruks bimmeren din som har vert isbanebil? er dt 325? er ute etter 325i delebil, da jeg skal bygge om 318i cab til 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 Hei du! Det er 325 motor i den ja, men M50 fra E36. Halvpaten i bilen er egentlig ikke mitt + at motor & gir kanskje er lovet bort! Så da må du nok komme med et veldig bra bud om denne skal bli din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Cd-spiller som viser hvitt og lilla lys WoooW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Det skrev jeg fordi det er lilla interiør og hvite instrumenter da, hehe! Tulling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 En liten update og et steg nærmere. Ny motor er mest sannsynlig 99% unna en deal! Og for at det skal se like bra ut på bilen min, så måtte jeg nesten få tak i en M-Tech II fanger for å gjemme Cooleren for et rent & pent utseende! Her er noe snacks. Aerodynamic sideskjørt som kosta meg gull og grønne skoger! Orginale M-Tech II fangere Også et sett med ekte gule Hella DE linselykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Blir fett til våren, når styling, lakk og motor er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 gleder meg til å se de side sjørta på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Dèt blir artig det Christian, bare noen kjøper Partymusikk bilen. Så jeg får råd til lakkering! Hehe Jeg fikk enda mer mersmak på slike sideskjørt da jeg så dem live på en bil på E30 Meet. Så slike måtte jeg bare få tak i Nye 8 stempla bremser framme er nå i hus! Det kommer inn litt deler nå og da, men det tar nok sin tid og få alt skrudd sammen! Satse på at den er oppegående til neste sommer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå