Gå til innhold

E30 2JZ, E30 318iS, E36 S50B32 | Oppdatering s.22

HypeTraxX
 Share

Anbefalte innlegg

den e30'n din du kjørte på bane der vakke mye pen du... :P

Nei, det er ikke mye å skryte av gitt! :P Den har blitt brukt som banebil og isbanebil i 5 - 6 år uten skilt, visst jeg ikke tar feil. Derfor har den fått juling med tia! Også klarte forrige eier og få på skilt, så da er detta faktisk bruksbilen min for øyeblikket! :lol:

Den er til salgs da, om noen har lyst på leketøy? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 336
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ganske heftige den lilla fargen på interiøret. Ennå kulerer var at det er armlene på førerstolen. Kan ikke huske å sitt det på E30 før :)

Pen motor btw :)

Det er interiøret som har sitti i M3`n til Køhler Racing. Den ble jo påkostet 300.000 SEK,- Så jeg tipper det er noe custom de har laget! :) Den M3`n er til salgs nå.

Thnx :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Det står stille om dagen men :P

Dèt kan jeg nesten ikke svare på akkurat nå, desverre! Selve blokka er jo ganske grom, men innmaten i toppen er inntil videre orginal. Og grunnen til at det står stille om dagen er fordi jeg vurderer et motorbytte! Jeg vil ikke si noe mere da det ikke er sikkert enda :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Det er 325 motor i den ja, men M50 fra E36. Halvpaten i bilen er egentlig ikke mitt + at motor & gir kanskje er lovet bort! Så da må du nok komme med et veldig bra bud om denne skal bli din! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

En liten update og et steg nærmere. Ny motor er mest sannsynlig 99% unna en deal! Og for at det skal se like bra ut på bilen min, så måtte jeg nesten få tak i en M-Tech II fanger for å gjemme Cooleren for et rent & pent utseende! :)

Her er noe snacks. Aerodynamic sideskjørt som kosta meg gull og grønne skoger! :D

90wmkjckge1xswggz9vu.jpg

Orginale M-Tech II fangere 8)

ektfdovoc0r82rxwc0tx.jpg

k6w8p93wofy0ccyxbyq5.jpg

Også et sett med ekte gule Hella DE linselykter

5nq72zcqyql6m5bmx0w7.jpg

qlamzgfx9xt775wy2c3q.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dèt blir artig det Christian, bare noen kjøper Partymusikk bilen. Så jeg får råd til lakkering! Hehe :) Jeg fikk enda mer mersmak på slike sideskjørt da jeg så dem live på en bil på E30 Meet. Så slike måtte jeg bare få tak i :wink:

Nye 8 stempla bremser framme er nå i hus! Det kommer inn litt deler nå og da, men det tar nok sin tid og få alt skrudd sammen! Satse på at den er oppegående til neste sommer igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...