M|Fjeld Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Tøft prosjekt ja! We need updates Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Takk for det gutta! Det har selvfølgelig skjedd Noe, men framgangen har ikke den hastigheten den burde hatt. Jeg har fått litt hjelp oppi motor rommet! Jeg bestilte egentlig cab avstiver fra Koed, men de dukka aldri opp. Så da ble det custom avstivere i stedenfor! Bilen skal lakkeres, så da har motor rommet blitt sandblåst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Her gikk trykkrørene da det var 325 turbo! Disse hullene skal fortsatt brukes, men det skal sveises inn en ny plate å skjære ut på nytt for og få det til å se bedre ut Her var det også litt rust (eneste vi har funnet hittil ) som ble fikset. Bilen driver og blir pusset ned litt etter litt. Her er det sveiset og sparklet igjen hull fra flere spoilere! Også er den vel tilnærmet ferdig pusset her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Jeg hadde hele 2 bulker på hele bilen! Og de er rettet opp nå! Passasjer siden Fører siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Jeg fikk et overraskende besøk forrige uke! Det var altså enda en E30 fanatiker, hehe Han hadde med seg litt lommerusk, og vendte snuta hjemover med K-Sport bremsene jeg hadde. Så da er de jaggu solgt! Jeg solgte dem med samme grunn som han jeg kjøpte dem av hadde. At felg valget blir minimalt.. Jeg har lenge siklet på 3 delte 17"s felger. Og det passer som regel ikke med 330mm bremse kit! I værstefall space en halvmeter, men det blir vel litt i overkant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Jeg har endelig fått tak i en orginal M-Tech II vinge! Litt støvete stakkar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Her er noe snacks. Aerodynamic sideskjørt som kosta meg gull og grønne skoger! Hvor fikk du tak i disse skjørtene/panelene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Dèt er mange som lurer på det! Hehe Jeg var egentlig grise heldig som fikk tak i dem! Det var en kar langt oppe Trøndelag som rydda loven sin. Og dissa sideskjørtene hadde liggi der i mange år! Så han la dem ut på Finn.no. Og jeg fant dem innen en time han hadde lagt dem ut. Så jeg sa jeg skulle ha dem, koste hva det koste vil! Det er en fra Kongsvinger som også solgte et sånt sett, som er nytt og ulakkert! Så det finnes der ute et sted, men det er nok litt vrient og få tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Kun ett rusthull, og 2 bunker på hele bilen??? Jøss, da har du jaggu et bra utgangspunkt. Vi andre må jo som oftest sveise så mye rust på bilen at vi er nesten lei av bilen før vi begynner på resterende... Har du et bilde av en bil med det Aerodynamic settet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Hele bilen er ikke pusset ned enda da, så det kan fortsatt hende vi finner no mer! Det var antydning til rust ved passasjer siden på gulvet ved hjulbuen framme, men jeg tror ikke skrutrekkeren gikk igjennom. Bilen er import fra Tyskland, så kanskje det har litt å si? Men ja, jeg er nok veldig heldig i forhold til mange andre her inne! Men Partymusikk "M3`n" og det skallet jeg har er rust holker! Hehe. Jeg har ingen bilder av en bil med komplett Aerodynamic styling sett nei. Jeg veit faktisk ikke selv åssen resterende deler ser ut! Men disse falt veldig i smak da jeg så Larsegutt sin M-Tech II på E30 Meet i fjord sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Jeg var på Vålerbana i går og kjørte på isen. Det var drit artig, men jævlig glatt! Det var veldig bra oppmøte, men derav mye kø! Jeg har bare et par oversikts bilder da jeg egentlig var keen på å kjøre mest mulig! Hehe. Så det er bare å slenge ut noen bilder eller film hvis noen har det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Brutter`n hadde noen få bilder på lur! Ikke noe å skryte av, men jeg vil ha med meg noen minner før bilen får en ny eier! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Du som stakk av med Performance skjørtene altså. Dem ble utloddet på våler 2009 tror jeg det var. Til en fyr i trøndelag ja. Dumt at du beholder bilen sort da, våres biler blir da identiske utseendemessig foruten dine felger, panser og gule lykter Er ikke andre biler med disse skjørtene så vidt meg bekjent. Vanskelig å finne info om dem også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Okey! Slik & forstå. Står det noe sted i tråden min at bilen forblir diamant svart? For dèt gjør den ikke! Hehe Ved første øyekast blir kanskje disse to veldig like ja, men jeg mener at denne blir ganske så unik med de diverse tingene jeg skal gjøre med den. Folk veit jo ikke åssen farge eller motor valg det blir, så jeg satser på å rekke E30 Meet til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Tjaaaa, las mellom linjene lenger bak i tråden din at carbon panser står til sort bil + sort motorrom, så trakk jeg konklusjonen. Håper du går for en annen farge da Men for all del, dette kan ikke jeg gjøre noe med Ser ut som det blir bra uansett! Klar til Juni sier du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå