Lorentzose Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Hei. Vil gjerne bytte noen 17" Borbet T et35 felger 5x120 med dekk i noe andre. Fin stand på felgene. Tror de er 7.5 eller 8" breide! Kom med forslag! SOLGT!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 BILDER KOMMER ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Pris ved salg? Hvordan er stand på dekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Kom med bud De kan brukes til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Her er noen bilder av felgene! ene er litt kantkjørt! Denne er litt kantkjørt som du ser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Siden du ikke sier stort om pris så begynner jeg med 1000 Men altså, det svarte der, er det forsøk på pinstripe eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Hehe, vil nok ha litt mer om jeg ikke skal bytte dem :s Svarte ? Hva mener du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 åååhh hadde sånne på coupen min før.. pris?? bilde av den gamle isen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Fytti, såg bra ut! Bud ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 sender du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Ja, det kan jeg prøøve og ordne. Men spørst hva jeg for får dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Det der jeg tenkte på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Er det ikke bare litt gugge som ligger på dekket slik at det ser ut som felgen har svart felt? Ser jo ut som felgkanten stopper der du har tegna pilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 Hehe, det er sikkert bare en vann stripe som reflekterer i blitzen på kameraet Som StigJ sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå