doffa Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Nytt prosjekt inn døra:) startet på denne i vinter å nå er den snart ferdig å skal lakkes i helgen eller til helgen, Bilen har Apex senk med depere, rieger front lippe, strøkent M-tech int. Bilen hadde litt rust her og der noe som nå er fjernet og sviset inn nytt stål. begge kanaler hadde rust ved jekk fester og der er noe rust under seter der dem lokka er bak førere og passasjer sette. Noen bilder:) lilla bilen får seg ny lakket panser, var litt mye små bunker på det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Ser bra ut Kristoffer! Må legge ut litt informasjon om de videre planene for bilen også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 kommer info etterkavrt:) skal lakkes på mandag. har slipt å pussa ned bilen to ganger å. slipegrunning er noe faenskap å holde på med. kan med hånden på hjertet si at jeg er drit lei av å slipe bil nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Høres bra ut, hvilken grønnfarge blir det? Kan si meg enig i det, er møkk lei av å pusse og slipe på bilen, men har bare igjen å slipe og lakke M-tech 1 kittet nå. Du vet ikke om noen som har M-tech 1 frontfanger til salgs vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 grønn fargen er den orginlaen som heter malakitgrønn metallic, tøff farge faktisk på denne bilen liker den godt på denne bilen. Mtech e1 frint fanger er det ikke mange som selger men jeg skal høre med en jeg skal kjøpe skjørt til mtech 1 kittet mitt., mulig han har en front fanger til deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Malachite Green er en stilig farge ja, bra det ikke var en lys neonfarge du hadde valgt. Ja, begynner å bli få av de gitt. Du får gi ett pip på PM/SMS når du har fått svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Ser veldig bra ut:) Er det orginale gule frontlykter, eller film? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 ser jo helt rått ut dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Blir bra dette. Fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Feit bil Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Ser veldig bra ut:) Er det orginale gule frontlykter, eller film? det er kun gul film. må teste litt før jeg handler inn gule lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 grunning (våt i våt ) Første strøk med base (farge) Klarlakk to strøk. Brukte 3.5 liter klarlakk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Denne her skal jeg se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Mere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mik_325i Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Mere bilder. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå