noobonbmw Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Hei:) Vurderer og kjøpe disse AE-Ringene fra Biltema http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilti ... ngel-Eyes/ Men så lurer jeg hvordan disse blir i praksis, lys, passform, montering og kvalitet osv? Har en 318i E46 98mod Takker for alle svar og innspill:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Det ryktes på forumet at disse er meget bra til en meget fornuftig pris. Dog de kan være litt trege / vanskelig å starte i veldig kalde omgivelser etter det jeg har lest her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noobonbmw Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Men kan man egentlig forvente noe mere til et produkt som koster 299,- når tilsvarende produkt ligger til rundt 7-800kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Nei, så da er spørsmålet, kan du leve med 98% kvalitet til 299,- eller har du råd til 799,- for 2% ekstra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Det ligger hundrevis av tråder om disse på forumet så en kjapp søkerunde vil gi deg alle svar du leter etter Ligger de til 299 nå? Pris kommer ikke opp når jeg trykker på linken. De har ligget til 499 før ihvertfall. Biltema har sluttet å ta inn dette produktet også slik jeg har forstått det, så om du skal ha tak i ett slikt sett så får du satse på at din lokale tema har på lager enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Stemmer det S.Arnesen sier. Dette produktet har utgått fra sortimentet, og finns kun på noen få Biltema igjen. Om det er noen som lurer på hvor kan jeg sjekke dette, jobber i Biltema:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 ringene fra biltema er jo også like de gs selger til en stiv pris. jeg har biltema settet og den ene ballasten min røk etter 3 år. fikk ny fra gs plugget den i biltema settet som sto i bilen, og det ble lys. mine ringer har brukt kanskje 60 sek ekstra på å tenne om det har vært -10 grader og mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noobonbmw Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Stemmer det S.Arnesen sier. Dette produktet har utgått fra sortimentet, og finns kun på noen få Biltema igjen.Om det er noen som lurer på hvor kan jeg sjekke dette, jobber i Biltema:P Kunne du sjekket om de har igjen på lager i Trondheim da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Er nok 70% kvalitet i forhold til gs sine. Lyset er svakere og de har vanskelig for og tenne i kalt vær, men de du snakker om til 299 er en annen type som de fører enda og passer bare til e36. Er ikke løse ringer, men ringer festet på en ramme med hull i de til 499 er anderledes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Er nok 70% kvalitet i forhold til gs sine. Dette er bare bullshit, og det har veldig mange brukere her på forumet erfart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Er nok 70% kvalitet i forhold til gs sine. Dette er bare bullshit, og det har veldig mange brukere her på forumet erfart... Prøv begge da vettu og sammenlign Kjenner flere som ikke er på forumet her engang som har hatt problemer med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Hei:)Vurderer og kjøpe disse AE-Ringene fra Biltema http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilti ... ngel-Eyes/ Men så lurer jeg hvordan disse blir i praksis, lys, passform, montering og kvalitet osv? Har en 318i E46 98mod Takker for alle svar og innspill:D Har forresten et par sett liggende som er til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Er nok 70% kvalitet i forhold til gs sine. Dette er bare bullshit, og det har veldig mange brukere her på forumet erfart... Prøv begge da vettu og sammenlign Kjenner flere som ikke er på forumet her engang som har hatt problemer med de Jeg har også vært borti tilfeller der biltema AE ikke har fungert, men det har vært tilfelle med flere av settene ifra gs også. Slik er det med så å si alle produkter, noen vil alltid kunne ha en feil ifra produksjon. Jeg har ett sett ifra umnitza og ett ifra biltema, utifra visse folks logikk så er det ifra umnitza bedre siden det koster 300kr mer. i realiteten så er det ikke mulig å se forskjell på disse to settene. Både ved å se på komponentene og ved å se på lys og tennings delay. Blir like imponert at i vær eneste tråd som handler om AE til e46( og det begynner å nærme segminst 40-50 tråder nå tenker jeg) så er det en eller to som mener at biltema sine sett er elendige, men de man får på f.eks Gs, umnitza, ebay osv osv funker kjempe bra. At det er 99% sansynlighet for at alle disse settene kommer ifra samme produksjonslokaler, nei det er helt utenkelig ifølge disse karene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 viewtopic.php?f=1&t=163029 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Jeg ser tydelig forskjell på styrken, men det som er den største forskjellen er at gs og ebay sine er litt større og kurver ikke inn i bånn på en måte.. Mer runde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå