sqk Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 ja okei da kjører vi ikveld daa, stiller med M3 E92 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Hei. Har en rimelig strøken is som vurderes solgt, tenkte å ligge den ut til 65000kr. Org M-tech med sport intr, (Svart delskinn) og org M3 17". Ny lakk i sommer og da ble alle lister på dører og fanger mm byttet samtidig. Denne behøver du ikke gjøre noe med da den er meget bra Holder til i Bergen så kan vise deg bilen om du er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SEANPAALE36 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 har ikke penger til det så litt uaktuelt til den prisen. må bli litt mer penger på spare konto vist det skal skje , men sikkert en veldig fin bil kjipt når man er ute etter noe sånnt også er det bare pris det er for og få drømmen oppfyllt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqk Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 du kan få lov til og ta opp ett lån av meg visst du vill kjøpe bilen hannes <3 ikke noe stress liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SEANPAALE36 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Du er full i drit sqk, tror ikke på deg, før jeg møter deg etter på. skal se den dere m3 E92 en din -.- men tar dette på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqk Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 hvorfor ta dette på PM jeg driter i det, vi kan ta det offentlig ikke noe pess liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Barnehage! Tråden ligger feil her inne... Du skal ikke selge bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå