PenguiN- Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=25182863 Gir jo vanvittige 232 HK og 507NM på min 525D! MEN siden dette er noe du laster inn i bilen så betyr det vel at samme boksen kan brukes på f.eks flere biler etter hverandre (f.eks om man er en vennegjeng med 3 525d`er...) ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Kun brukes på en bil. Er sånn en gangs greie. Men jeg tror du kan bruke den på bilen og laste ut igjen chippen, og SÅ bruke den på annen bil. Dog er din bil da ikke lenger chippet. Var det jeg ble fortalt av BSR sist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Okei, jo, er jo forståelig det...men 232 hk er jo en økning på 55 hest! ganske god økning det! Men prisen var jo stiv...noen andre som leverer tilsvarende produkt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 ESS selger vel slike bokser man selv kobler til og legger inn "chipper". Og kan velge HK-økning selv med forskjellige filer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå