SylteRacing Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Bilen er en 520ia som det står 93-mod S38B38 motor i. Resten av drivlinja er også M5 3,8 med store diffen og nivåreg bak. Nye 3,8 bremser foran. Alt nytt,calipere,skiver,klosser. Karosseri er bra for rust. Ble bygget på denne bilen med tanke på å shine hele chassiet. Varmeapp registeret er nettopp skiftet og helt nytt. Interiøret er ikke så mye å skryte av. Vanlig mørk grått stoff interiør. Sveiveruter og sentrallås som fungerer av og til. Bilen er også EU-godkjent til 2013 med skilter. Disse vil bli levert inn i neste uke. Tror det skal være fri om.reg på bilen noen uker til også. Motoren var i god stand, helt til ene stempelet fant ut at det ville ut og hilse på. Har ikke demontert og fått innblikk i skadeomfang, men bildene taler vel sitt. Fant en bit av stempelet på feil side av blokka...... Er sylinder nr. 1 som har tatt kvelden. Fancy baklykter følger med.. Vet ikke hva dette kan være verdt. Så bud mottas med takk. Her skal være mye gode deler for den som trenger det. Er igrunn mest sugen på å selge bilen hel slik den står. Men om det viser seg å bli mer lønnsomt å høgge den sjøl, så gjør jeg det. Ta kontakt på mail eller PM, og hold tråden ren for tullprat
SylteRacing Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Kan også følge med laserskjært solfilm til alle rutene på bilen. Disse kan også selges separat. Henholdsvis 55% på alle 6 siderutene, og 80% på bakruta. http://soyafilm.se
janerik171187 Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 er int i kupevifta om du kan ordne bilda av hvilken type du har
SylteRacing Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 er int i kupevifta om du kan ordne bilda av hvilken type du har Er igrunn mest sugen på å selge bilen hel slik den står. Men om jeg bestemmer meg for å høgge,kan jeg komme tilbake til deg
sexeren Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 er int i kupevifta om du kan ordne bilda av hvilken type du har Er igrunn mest sugen på å selge bilen hel slik den står. Men om jeg bestemmer meg for å høgge,kan jeg komme tilbake til deg Viss du selger i deler så er jeg litt sugen på instrument panelet i tilfelle Å bremser.
M3 Yngve Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Er det 6 trins kasse? Og hvor holder denne til da ?
SylteRacing Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Er 5-trinns kasse i denne. Bilen står i Ålesund.
SylteRacing Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Er forøvrig Hamann eksos på bilen. Usikker på om det er bare bakpotta,eller om det er fra grenrør og bak. Snerten lyd hvertfall
Mjørgen Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Hei. har du en pris klasse? Har en original 745 turbo bil stående. 82 mod. interisert i å bytte? den er helt komplett uten om motor. men har nesten komplett motor liggende
SylteRacing Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Hei. har du en pris klasse?Har en original 745 turbo bil stående. 82 mod. interisert i å bytte? den er helt komplett uten om motor. men har nesten komplett motor liggende PM sendt Mvh
SylteRacing Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 pris på hele bilen?? Håpte på 20k Mvh
rakett Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 fant du den biten på utsiden av motoren???? Det er sykt isåfall!!! Ventil som har knekt da eller?? Skjedde dette på mye turtall eller normal kjøring?
Ghstrider Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 er det kun sylinder det er skade på eller er det hull på blokka? fant du den biten på utsiden av motoren???? Det er sykt isåfall!!! Ventil som har knekt da eller?? Skjedde dette på mye turtall eller normal kjøring? har selv vært borti att en råde har slått hull på blokka.. 3,8l .. 2 ganger akkurat samme, hull på sylinder 6 rett under starteren.. da gjikk det med 4 ventiler også.. var sånn att en kunne stikke handa inn hulle i blokka å plukke ut råden.. stempelet var det bare fra rett nedom nederste stempelring og opp som var igjenn. lurer på om det er like gale her eller om det er kun sylinder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå