Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørtes rart ut.... Ser ut som orginale fangere for meg, og de er jo IKKE i metall - ei heller har jeg noensinne sett eller hørt om noen som har produsert metallfangere til E34...

Skrevet

Grattis! hadde jeg vert deg ville jeg ikke kjøpt diodelys til den, prøv å hold den så orginal og strøken som mulig! kjøpt facelift baklamper med hvite blink feks. Denne bilen er snart en klassiker! Ta godt vare på den :)

Skrevet

Den skal bli bra tatt vare på ja, og er ikke kjørt så ALLT for mye heller.. :)

Angående bak/front fanger'ene så hadde jeg aldri hørt om det før jeg heller

men som sakt så har jeg fått det bekreftet av 4 pers. pluss selger at den er

i metall.. :)

Skrevet

Jeg er ikke sikker, men de som har sett på bilen mener den er i metall.. :) Det blir dessverre en stund til jeg får begynne og fikse på bilen da de 2 neste mnd'ene går til og betale ned bilen og den 3 mnd'en går til Tyrkia.. Men etterpå det så kommer jeg til og styre på med bilen for fullt!! :D

Skrevet

Jeg lurte også på om det må gjørest mye for og bygge om til KN "kon" filter.. ( ?? ) :) Merker du noe forskjelt på motor kraft, og på lyden?

Skrevet

du får kjøpt veldig enkle ombyttningssett. blir ikke akkuratt noe spesiellt merkbar effektforskjell men du får litt grommere lyd

Skrevet
Jeg lurte også på om det må gjørest mye for og bygge om til KN "kon" filter.. ( ?? ) :) Merker du noe forskjelt på motor kraft, og på lyden?

du merker forskjell på lyden og bensin forbruket øker :P

Skrevet

du merker forskjell på lyden og bensin forbruket øker :P

Å heL*@T*e.. Jeg klarer fint bruke 2,5-3++ liter, men ved normal kjøring

klarer jeg holde meg runt 1 liter på mila! :wink: Hvor mye tror du

jeg vil kjøre på mila da? Både ved hard kjøring og ved normal kjøring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...