Pedi Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Hørtes rart ut.... Ser ut som orginale fangere for meg, og de er jo IKKE i metall - ei heller har jeg noensinne sett eller hørt om noen som har produsert metallfangere til E34...
olemol Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Grattis! hadde jeg vert deg ville jeg ikke kjøpt diodelys til den, prøv å hold den så orginal og strøken som mulig! kjøpt facelift baklamper med hvite blink feks. Denne bilen er snart en klassiker! Ta godt vare på den
///Simon Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Den skal bli bra tatt vare på ja, og er ikke kjørt så ALLT for mye heller.. Angående bak/front fanger'ene så hadde jeg aldri hørt om det før jeg heller men som sakt så har jeg fått det bekreftet av 4 pers. pluss selger at den er i metall..
Larsinnj Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Er det ikke bjelken inne i fangeren de mener på da?
///Simon Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Jeg er ikke sikker, men de som har sett på bilen mener den er i metall.. Det blir dessverre en stund til jeg får begynne og fikse på bilen da de 2 neste mnd'ene går til og betale ned bilen og den 3 mnd'en går til Tyrkia.. Men etterpå det så kommer jeg til og styre på med bilen for fullt!!
///Simon Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Jeg lurte også på om det må gjørest mye for og bygge om til KN "kon" filter.. ( ?? ) Merker du noe forskjelt på motor kraft, og på lyden?
TM custom Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 du får kjøpt veldig enkle ombyttningssett. blir ikke akkuratt noe spesiellt merkbar effektforskjell men du får litt grommere lyd
Spiff Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Jeg lurte også på om det må gjørest mye for og bygge om til KN "kon" filter.. ( ?? ) Merker du noe forskjelt på motor kraft, og på lyden? du merker forskjell på lyden og bensin forbruket øker
///Simon Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Jeg lurte også på om det må gjørest mye for og bygge om til KN "kon" filter.. ( ?? ) Merker du noe forskjelt på motor kraft, og på lyden? du merker forskjell på lyden og bensin forbruket øker Å heL*@T*e.. Jeg klarer fint bruke 2,5-3++ liter, men ved normal kjøring klarer jeg holde meg runt 1 liter på mila! Hvor mye tror du jeg vil kjøre på mila da? Både ved hard kjøring og ved normal kjøring?
///Simon Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Skrevet Februar 19, 2011 Da var nye blink fremme kjøpt, nytt pedal sett og nye bmw emblemer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå