killarinc Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Noen som har peil og kan lage et prog eller? Nesten blitt avhengig her :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 kan man ikke gå på nett på vanlig måte på slike telefoner? jeg har en NOKA N97. nare og skrive bimmers.no så kommer jeg på bimmers med mobilen min. blir helt likt som på pcen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Ja funker fint det, men tenkte sånn mine innlegg overvåker osv hehe. Er så knot og gå inn på nett og trykke trykke trykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Men nå er det fritzel på tv2... Har holdt meg våken for og se det natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Ja funker fint det, men tenkte sånn mine innlegg overvåker osv hehe. Er så knot og gå inn på nett og trykke trykke trykke Legge inn mailen din på telefonen da vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Jeg bruker original nettleseren på min HTC Desire. Fungerer helt optimalt for meg. Har i tillegg lagt inn mailen min, så jeg har full oversikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Skulle hatt en slags app på telefonen ja. Bruker bimmers ofte på mobilen, men ting blir gjerne litt unødvendig knotete når det ikke er laget for touch. Har dog absolutt ikke peiling på hva som må til for å lage en sådan app. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 En widget mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 widget på samsung ja. Et program ihvertfall som kunne gjort det litt mere brukervennlig å åpne "mine innlegg", "innboks" etc. Omtrent som de fleste facebook applikasjoner. Edit: noe slikt kanskje? http://www.tapatalk.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Ingen som har nevnt samsung her? Står nå vitterlig Android i Overskriften.. Ingen som vil ha slikt BADA sjit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Widget hadde vært flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Trodde det bare var Samsung som brukte "widgets". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Nei er nok mange det... Akkurat som mange tver kommer med høytalere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 moroklumpen. Det heter vel fortsatt "Apps" på gayphone? (veldig saklig man var i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Heter apps på alt av iphone og android telefoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå