Gå til innhold

WRC Rally Sverige - diskusjonstråd

NBCustom
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Stage 15:

Solberg 8:55.3 ( :D )

Hirvonen +5.0

Østberg +1,3

Latvala +9.0

Genistrek av Solberg å spare på dekkene. Latvala hadde slitne dekk og jeg ventet bare på at han skulle gjøre en svak etappe. DET MÅTTE SKJE! JEG SA DET!!! 8)

Petter avslutter dagen nå utrolig sterkt. Han er da kun 9.9 sekunder bak Hirvonen ved endt dag.

I tillegg stoppet han litt før siste svingen, for å være tredjemann i morra tidlig! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra kjørt av Mads. Endelig har han like god bil som de beste og kan vise hva han er god for!

Har fulgt med på sendingene til motors tv og de var overaskende bra. Var redd for at det kom til å være "Asian festival of speed kommentering", men kommentatoren var faktisk ganske bra. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hirvonen har problemer, og Mads har knappet inn 5,5 sekunder på han. Nå nærmer det seg virkelig!

Latvala

2. Østberg +5

3. Hirvonen +10,5

4. Solberg +20

Fitter... Østberg får ikke lov til å kjøre fra Hirvonen, tror jeg... Helvete asså... :roll:

Østberg er nå 9,2 bak Hirvonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir dessverre ikke det så lenge han ikke får tillatelse til å kjøre fra Hirvonen er jeg redd... Synes dette opplegget er en smule teit.

Hmmmm... Spør jo om det kommer en stallordre ja....

Det får man vel sikkert se på ansiktsutrykket til mads i såtilfelle.... :?

Helt rått er det nå hverfall uansett....

Første gang på 7 år vi ikke er der borte, og det kommer ikke til å gjenta seg for å si det sånn...

Ingenting er som å sitte med bålet og drikke svensk brennevin i varmlandsskogarna :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skiller det 4,9 sekunder, etter at Østberg slår Hirvonen med 4,3 sekunder før den siste etappen! Håper VIRKELIG han får lov å kjøre!!!

Nå spurte kommentatoren på radio:

"Tror du at du kan ta han?"

-Nei, det tror jeg ikke.

Hele opplegget suger PIKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...