alpinab10biturbo Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Hold den så Orginal som du kan... utrolig nice bil det dere,eneste at det er diesel,liker bedre bi-turbo bensin:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Behold den i den blåfargen! Det der blir fort jalla. Men, om du skulle fått nytt panser, så er jeg interessert i det gamle! Du kan sikkert få den skada frontfangeren å panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Hold den så Orginal som du kan...utrolig nice bil det dere,eneste at det er diesel,liker bedre bi-turbo bensin:) Synes den ser så kjedelig ut originalt, men får se hva det blir til. E92 B3 biturbo koster nærmere 1.2 mill. Så jeg venter med det til Neste sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 etter det pappa fortalte skulle nesten tro at den var klar for vraking Trodde det skulle være verre ja... det der er jo bare en litt dårlig parkering jo Haha, hva er en sånn passe parkering da? Lurer på hvordan en dårlig parkering fra deg er da (Spøker selvfølgelig, men mange som ikke tar sånt på nett) Synd med skadene, men trodde også at det var snakk om en større ulykke. Dette fikses jo lett og du slipper vel uansett gratis fra det? Blei skade på 49,000. Hvis jeg bruker forsikringa, så taper jeg enormt med bonus. Så betaler det heller fra lomma mi. Det var ikke parkering, kjørte inni bilen til En kompis bakfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Neste mandag skal bilen inn til Brages, kommer ut igjen på onsdag. Torsdagen skal bilen til fosnavågen! Der skal bassbrothers sett annlegg i bilen til en verdi på 70,000. Bilen skal være hos dem i 2 ukers tid før den blir da klar for henting. Gleder meg allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Blir nok meget bra med anlegg fra BB ja. Noe info på hva som skal inn i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Har ikke fått noe info enda, ble bare enige om pris. Han skulle tegne ut noe til Jeg besøker han. Så blir vi enige om ka som skal settes inni bilen. Mer info kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Blir nok godt resultat, de vet hva de driver med. Har handlet alt av stereo der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 Satser på det ja,mange som anbefalte dem. Så måtte bare prøve ut, bilen skal vist være hos dem i 2 uker, før jeg kan. Hente den igjen. Så blir sikkert mange bilder av arbeide som blir gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Domt at de gikk som de gikk, å skadene som de ble.. Men viktigste er vell det av kjøtt og blod, ikke metall å plast? Bra alt ordna seg, å jeg (nærmest) bokstavlig SIKLER med tanke på bildene fra når den kommer tilbake fra BB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Domt at de gikk som de gikk, å skadene som de ble.. Men viktigste er vell det av kjøtt og blod, ikke metall å plast? Bra alt ordna seg, å jeg (nærmest) bokstavlig SIKLER med tanke på bildene fra når den kommer tilbake fra BB! Ja sant det,heller metal å plast. Men det negative er at bilen har vært innom Brages i 3 uker nå. Ringte dem på tirsdag å de sa at parkering sensor foran er ikke kommet enda, så de vil ha bilen der i 3 uker til... Bassbrothers må e dessverre vent litt med siden bilen ikke er klar enda. Men til treffe 2.oktober så får jeg hentet bilen til utstilling bare for 1 dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Fikk akkurat tlf fra Brages, park sensora er kommet. Får Henta bilen nå på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Bilen har fått feil dekorsett til fronten, vente 2 uker til...har ikke fått hente bilen enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Off, kjedelig når ting tar tid! Som vi sa i forsvaret: TTT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Off, kjedelig når ting tar tid! Som vi sa i forsvaret: TTT! Bilen er inne hos Brages enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå