dagerik Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Lar en rekke smileys vise min reaksjon til dette... : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 22.august så fikk Brages bilen, enda til dagen idag venter jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Det er jo nesten litt morbid! Vet du hva som gjør at det tar så lang tid da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Alt er klart med bilen, mangler bare "Alpina" bokstavene fremme. Ringte igår å det virker ikke som om de bryr seg noe særlig lengre...de har fått bilen ned i kjelleren for venting, å der har den vært den siste måneden! Mister tålmodigheten snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Kan du ikke bruke bilen uten Alpina dekoren i fronten..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Når jeg først skal hente bilen vil jeg ha den ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Ring dem og spør om du skal bestille merkene til dem slik at du snart får bilen tilbake. Min tålmodighet hadde tatt slutt for 2 mnd siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Pettersen bestilte de for meg, tok 2 uker bare.Men hos Brages tar alt ekstra langt tid. Å han som har med bilen min å gjøre er på ferie sa de. Så jeg må vente til neste uke for å høre om når den blir ferdig..FML! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Da må de jo sette ansvaret over på noen andre! Har hørt en del små ting som ikke er av den mest positive om Brages her ute, men DETTE tar kaka.. Er jo for F**N bare en sticker som skal klistrest på..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 skjønner ikke at brages får holde på slik de gjør, har hørt om mye rart de har gjort der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Dette er ikke første gangen jeg opplever slikt fra Brages. Men når man først har en BMW, så har man ikke annet stort valg en Brages. Kjøpte en 320D i 2008 ifra dem, en av de største tabbene jeg har gjort innen bilkjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Litt OT med tanke på Alpinaen, men hva var problemet på den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Fikk henta bilen igår Og på kveldstid fikk jeg skifta BMW emblem. Fra dette. Til dette. Så en liten klistermerke Fikk også dette i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Nei nei nei. Få vekk det klistremerke i bakruta der. Sånt hører hjemme på en...sånt hører ikke hjemme på en bil i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Ha ha ha. Pedobear-klistremerke er genialt. Kudos! Bra du har fått et skikkelig anlegg på plass, det trengs med kakleverk under huven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå