Kajmer Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Ha ha ha. Pedobear-klistremerke er genialt. Kudos! Bra du har fått et skikkelig anlegg på plass, det trengs med kakleverk under huven Noen dager før bilen skulle inn til bassbrothers, så var den kræsja. Siden 22.august har bilen være innom Brages BMW. Så den kom Ut igår! Ingen annlegg enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Har du planlagt noe med BassBrothers om når den skal inn? Vil tro det spiller ekstremt bra om han får frie tøyler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Fantastisk at bilen nå er på veien, å er vanligvis ikke fan av klistermerker, men pedobear er jo noe for seg selv! Kjenner at jeg gleder meg til jeg en gang møter bilen din på veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Har du planlagt noe med BassBrothers om når den skal inn? Vil tro det spiller ekstremt bra om han får frie tøyler Var planlagt før bilen havna på verksted, men nå venter jeg bare til etter nyttåret. Da skal jeg sette inn annlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Fantastisk at bilen nå er på veien, å er vanligvis ikke fan av klistermerker, men pedobear er jo noe for seg selv! Kjenner at jeg gleder meg til jeg en gang møter bilen din på veien! Bor du i Ålesund? Isåfall er du velkommen til å ta deg en prøvetur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Bor i Ørskog, en halvtime unna.. De hadde jo vært fantastisk å bare sett denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Bor i Ørskog, en halvtime unna.. De hadde jo vært fantastisk å bare sett denne bilen Jeg blir i Ålesund neste onsdag! Bare å ta deg en tur om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Å? Send en pm ang hvor du blir den dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Å? Send en pm ang hvor du blir den dagen da? Det skal e gjøre, blir vi heldige med været. Kan du teste B3'n også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Kul bil, ser den ofte i ørsta ja:) Såg du hadde montert blå parklys her endag, om du ikke har blitt stoppa tror jeg du blir det snart.... jeg tok dei av, er ikkje vits Hørte du hadde spørt Eystein om plasser dei selger xenonlys? jeg kjøpte ifra www.vvme.com ! Rask leveringstid og billig... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Kul bil, ser den ofte i ørsta ja:) Såg du hadde montert blå parklys her endag, om du ikke har blitt stoppa tror jeg du blir det snart.... jeg tok dei av, er ikkje vits Hørte du hadde spørt Eystein om plasser dei selger xenonlys? jeg kjøpte ifra http://www.vvme.com ! Rask leveringstid og billig... ! Hei, takk skal du ha. Ja e tok dem av før e blei stoppa Trenger skikkelig hvite og sterke lys! Skal ta å sjekke den siden jeg bilen din er elskbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Sorte nyrer på plass. Og noen små detaljer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Fin bil! Liker alle oppdateringere, bortsett fra pedobear klistermerket, hører ikke hjemme på en sånn bil! Men det er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå