Kajmer Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Hva er motor specs på denne kontra original? Fin fin bil, ingen tvil 214 PS (157 kW; 211 hp) / 450 N·m (332 lb·ft) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Nydelig vogn. Jeg lurer også på hvilken ytelser denne gjør Kan vel ikke være mange av de der i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Frekt og spørre, men hva er prisen på noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Nydelig vogn. Jeg lurer også på hvilken ytelser denne gjør Kan vel ikke være mange av de der i Norge? Har en akselarsjon som får de til å tenkte på om dette virkelig er en diesel eller ikke. Dette er den eneste i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Det kan jeg tenke meg. Vert morro å sett denne på treff i løpet av sommern. Morro å ha den eneste i landet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Den var pen ja! Personlig synes jeg at Alpina'er skal ha deko-set på; det er liksom noe av identiteten til Alpina Har du forresten 19" på sommerhjulene? Deco-set var blitt stjålet mens den var på behandling. Men nye er bestilt! Den er 18" Alpina classic vinter, 19" Alpina classic sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Det kan jeg tenke meg. Vert morro å sett denne på treff i løpet av sommern. Morro å ha den eneste i landet da Joda, den vil bli sett på mange treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Pen bil..Bilder hadde ikke vært så dumt vettu.Med tanke på oss vanlige folk som ikke har råd til en slik bil..Så kan vi drømme oss bort ved å se på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Pen bil..Bilder hadde ikke vært så dumt vettu.Med tanke på oss vanlige folk som ikke har råd til en slik bil..Så kan vi drømme oss bort ved å se på bildene Den er da ikke så dyr, så jeg er like vanlig som alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Lekkert! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Superstrøkent og skjeldent med E92 ALPINA Gratulerer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Planer fremover # deco-set. # Alpina blå-hvitt interiør. #Carbon lippe,for å ikke skrape opp originale frontfangeren i tilfelle det tar nedi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 fantastisk bil, gratulerer så meget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå