Kajmer Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Holdt på å sette kaffien i halsen, når du løp fra bilen på tomgang utenfor Kremmergården.. Men jeg såg du hadde en passasjer til slutt Jeg har ikke brukt bilen på nærmere 2 uker nå, må være pappa som har tatt den ut av garasjen jeg låner pappas garasje for å ikke ha bilen ute... I hans forsvar kjørte han veldig fint Han har jo egen bil, så kjører han min uten å spørre jo han kan å ta vare på biler! Men e vil ikke at bilen skal brukes mye, vil ikke ha mye kilometer på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Lurer på 20" alpina classic, hadde de passa fint eller hadde det vært overdrevent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Tror kanskje 20" ville vært i overkant.. Om di skal bytte felger hadde kanskje de "nye" Alpina Classic vært noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Tror kanskje 20" ville vært i overkant..Om di skal bytte felger hadde kanskje de "nye" Alpina Classic vært noe.. trodde de der var kun produsert for B7, men har du link om kor jeg kan få tak i dem ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Gå til kilden http://www.alpina.de Tilbehørsbrosjyre for E90/91/92/93 http://www.alpina-automobiles.com/fileadmin/user_upload/website/PDFs/catalogue_partsaccessory/ALPINA_partsaccessory_german_E90E91E92E93.pdf ALPINA RADSATZ CLASSIC 19“ - 2010Limousine, Touring, Coupé, Cabrio, Allrad inkl. abschließbarer Raddeckel und Mobility Kit 8 x 19“ 225/35 ZR19 88Y vorne 9 x 19“ 255/30 ZR19 91Y hinten mit Bereifung Pirelli P Zero Nero Bestell-Nr. 36 11 235 wahlweise auch mit Bereifung: 235/35 ZR 19 91Y vorne 265/30 ZR 19 93Y hinten Michelin Pilot Sport 2 Bestell-Nr. 36 11 236 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Jeg skal en tur til Tyskland nå e sommer'n, så jeg vil mest sannsynelig komme tilbake med de der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 19" du går for? det er bra, 20" blir for stort etter min mening på en så fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 lite nm ift hk til diesel å være?? Hvor mye kubikk er motoren på? Og jeg må si jeg hadde forventet meg mer enn de talla der når jeg hører navnet på bilen. Alpina biturbo liksom, ser for meg mer enn 210 hk selv om det er diesel vi snakker om... Men kommer jo an på kubikk såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 lite nm ift hk til diesel å være?? Hvor mye kubikk er motoren på? Og jeg må si jeg hadde forventet meg mer enn de talla der når jeg hører navnet på bilen. Alpina biturbo liksom, ser for meg mer enn 210 hk selv om det er diesel vi snakker om... Men kommer jo an på kubikk såklart. 1995 ccm gode mann, på 4 sylindre! Slettes ikke å forakte med 214 hk og 450Nm da. 0-100 på 6,9 og oppgitt toppfart på 244 km/t. Ikke mange som kan vise til slike tall, og de som har prøvd en kan helt sikkert bekrefte at dette funker bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 19" du går for? det er bra, 20" blir for stort etter min mening på en så fin bil Ja går nok for 19" nye classic felga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 tøft, du gjør et riktig valg, kommer til å bli fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 lite nm ift hk til diesel å være?? Hvor mye kubikk er motoren på? Og jeg må si jeg hadde forventet meg mer enn de talla der når jeg hører navnet på bilen. Alpina biturbo liksom, ser for meg mer enn 210 hk selv om det er diesel vi snakker om... Men kommer jo an på kubikk såklart. Den går som den skal, så jeg er godt fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 lite nm ift hk til diesel å være?? Hvor mye kubikk er motoren på? Og jeg må si jeg hadde forventet meg mer enn de talla der når jeg hører navnet på bilen. Alpina biturbo liksom, ser for meg mer enn 210 hk selv om det er diesel vi snakker om... Men kommer jo an på kubikk såklart. 1995 ccm gode mann, på 4 sylindre! Slettes ikke å forakte med 214 hk og 450Nm da. 0-100 på 6,9 og oppgitt toppfart på 244 km/t. Ikke mange som kan vise til slike tall, og de som har prøvd en kan helt sikkert bekrefte at dette funker bra! Funker helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå