Gå til innhold

Alpina D3 Biturbo E92 SELGES 410.000

Kajmer
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kanonflott bil! Hva må man gi for noe slikt?

Man gir penger :)

Klassisk svar :lol:

Flott E92, har ennå tilgode å prøve en slik biturbo diesel motor, den ser utrolig gøyal ut :)

Hehe, nei det er en herli bil å kjøre, du må gjerne komme å prøve om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble solgt en i norge for ca 300 for en stund siden

Den var min, solgte min forrge Alpina D3 for 300,000. Men den var ikke en biturbo!

Da har de jammen sunket mye i pris. Fikk tilbud på 399' fra forhandler for nøyaktig ett år siden. Men den var litt overprisa syns jeg. Ble visst ikke solgt før i Mai-Juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble solgt en i norge for ca 300 for en stund siden

Den var min, solgte min forrge Alpina D3 for 300,000. Men den var ikke en biturbo!

Da har de jammen sunket mye i pris. Fikk tilbud på 399' fra forhandler for nøyaktig ett år siden. Men den var litt overprisa syns jeg. Ble visst ikke solgt før i Mai-Juni.

Kunne godt selge for 400,000 men trengte penger, snakk om stor krise.Og da måtte den ut fortest mulig, og dermed gikk den for 300,000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skjønner. Synd jeg ikke fikk det med meg. Kunne godt tenkt meg en sånn bil. Hvordan er forskjellen på den nye og den forrige du hadde? Forøvrig meget pen bil :)

Jeg la den ut her på bimmers, men de fleste trodde de var tull fordi prisen stå på 300. Forskjellen er vel draget på bilen, ellers er det de samme gode kjøreegenskaper. Den andre var en sedan D3, denne er en coupe D3 biturbo. Men må virkelig si at etter den første Alpina D3'n så blir det nok bare Alpina på meg fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt. Imponerende ytelser når du tenker på utgangspunktet. Er jo gunstig å importere, så kan godt hende jeg må forhøre meg litt hos den lokale importøren :)

Utrolige biler til gode priser, hadde egentlig tenkt å importere en B3 Biturbo, de kommer med 380 hk å det kom på 1,2 mill.

Mens denne kom på halvparten :) utolig bra på drift på langkjøring, men i by kjøring så må man beregne med litt mye bruk :P

Jeg ville anbefalt Pettersen Autoimport, en virkelig seriøs importør som vet hva han driver med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....en B3 Biturbo, de kommer med 380 hk ...

*host* 360hk *host* :wink:

Det er nok ingen tvil om at D3 er den mest Norges-vennlige å importere mtp effekt og CO-avgift; og jeg vil anta at fartsressursene er mer enn tilstrekkelige for norske forhold....

Mener jeg leste et sted at D3 Biturbo har bedre egenskaper/trekkraft på lavt turtall enn den "gamle" D3, og at den dermed føles mer lettkjørt.. Men jeg har jo verken sett eller prøvd noen av dem, så jeg skal vel ikke være for kategorisk :D

Alpina er rett og slett en drømmebil - en spesiell bil for spesielt interesserte 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se hva det blir til. Har lyst på noe moro igjen. Må nok også få solgt min før det blir noe nytt. Alpina står iallfall høyt på ønskelisten. Takk for tipset om Pettersen Autoimport :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....en B3 Biturbo, de kommer med 380 hk ...

*host* 360hk *host* :wink:

Det er nok ingen tvil om at D3 er den mest Norges-vennlige å importere mtp effekt og CO-avgift; og jeg vil anta at fartsressursene er mer enn tilstrekkelige for norske forhold....

Mener jeg leste et sted at D3 Biturbo har bedre egenskaper/trekkraft på lavt turtall enn den "gamle" D3, og at den dermed føles mer lettkjørt.. Men jeg har jo verken sett eller prøvd noen av dem, så jeg skal vel ikke være for kategorisk :D

Alpina er rett og slett en drømmebil - en spesiell bil for spesielt interesserte 8)

ja jeg mente 360hk :P

nei er en herlig kjøremaskin, men skal møte opp på mange biltreff i sommer'n. da kan du godt prøve min for å teste den ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...