steffe Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Er det mulig å sette på uorginale framskjermer på E30 cab? Har sett på koed og gs men der selge dei bare orginale. Om nokon har to som dei vil selge så er eg interisert.
Yngvejos Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Uoriginale er en u-ting.. Når det kommer til framskjermer til e30 er det ett fett om de er orignale eller uoriginale. Jeg måtte kjøpte 5 originale skjermer før jeg hadde 2 med tilfredstillende passform.
steffe Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Skrevet Februar 14, 2011 Så sjølv orginale skjermer har dårlig passform? Men er det ikkje forskjell på cab og vanlig cupe/sedan?
TurboLag Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 er noe forskjeller på bunnen av skjermen etter hva jeg har forstått.
Yngvejos Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 Så sjølv orginale skjermer har dårlig passform? Men er det ikkje forskjell på cab og vanlig cupe/sedan? Vet ikke hvordan det er med passformen på cabskjermene, men de vanlige hadde ikke imponerende passform. Cab har tykkere kanaler, derfor er framskjermen litt annerledes enn på vanlig e30.
Elliott Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 En framskjærm er lett å tilpasse selv med dårlig passform, det er så mange justeringsmuligheter med en framskjærm og den kan bøyes/tøyes i alle rettninger, så vist man har litt tolmodihet er det ikke noe problem Uorginale skjærmer finner du på http://www.veng.no/katalog2/sentral.asp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå