Frans2k Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 Du får ta deg en tur å se en dag i helga Jørgen Så får du prøve 530d'n og Spekkulerer litt på hva jeg skal gjøre med styring å nå, har en golf 2 tennstang, ser ut til at jeg kan bruke den, men da blir det isåfall uten servo. Tenker også på Toyota Yaris tannstang og el pumpe Fikk ut bilen, å tatt litt flere bilder av den idag!
E28 TURBO Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Dæven mye fint på gang her. Stå på karer! Ja det er i øvre surnadal det skjer vettu Haibimmer er siste mote her nå Plassen på jord
fizn Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Ble helt forelska jeg nå, mulig om å få PM på alt av senkesett du har?
Frans2k Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 Er FK Konigsport Coilovers til e34, og heva dempertårna bak 11cm, som du ser på ett av bilda på side 2
Hendseth Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Skal prøve og ringe og høre i morgen om yarisdeler jeg hans'n! Det som er nytt fra min side er at jeg har gått i annskaffelse av bremsekraftforsterker fra Golf1 Ble litt trangt med nytt innsug. Gt40'n er i bunn og grunn solgt. Så nå blir det forhåpentligvis gt42 istedet Motoren skal ut i morgen og etter kvart få seg litt " heavy duty parts" fra PPF Må bare bli ferdig med en opperasjon med påfølgende sykemelding.. jævla bortheft! Kommer foresten med plenum, svinghjul og qarter master til deg iløpet av helga Jørgen! Øvre Surnadal er plassen og være på ja!
Frans2k Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Har fått på plass Golf 2-3 tannstang ikveld, må få gjort om rattstammen så den passer imorgen SKal også bestile gasspjeld og grenrørsdeler i morgen Så viss noen har lyst på en 76' w123 merc, så rop ut, pengene går til datasprut!
destroyy Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Hvordan passet det med tannstanga? mye modifikasjoner?
Frans2k Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Må sveise nye fester på traversen, å korte inn styrstag Hvordan det blir med rattstamme vet jeg ikke enda...
Hendseth Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Motoren er kommet ut, og deler fra PPF er kommet i hus Har også fått tak i en Gt45. Tviler på at det blir for trangt eksoshus på den med det første Har igrunn hvert varmt nok til innerskjerm også Tung m30 i muligens litt for svak motorbukk Toppen er nå tatt av og jeg fant ut at eksosventilene ikke holdt tett. Så litt sliping må vel til. Grunnen til det kan være at ventilene har hvert litt i kontakt med stempel en tur pga feil oppsatt register av en eller annen grunn. Skjedde i samenheng med skifte av en knekt vipparm i sommer. Men det som er litt snodig er at innsugsventilene holder helt tett, selv om di også har toucha stempla litt. Men er kanskje ikke umulig at varme og høyt mottrykk kan være grunnen til at eksosventilene ikke holder tett?
Jørgen-A Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 kan like godt være motrykk og varme som forårsaket det ja.
Mikael-B Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Gromme greier! Blir morsomt å se hvordan disse blir tilslutt
Iv3rs3n Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Haisommer i Øvre Surnadal!! Kan høres ut som en skummel bra tittel på en film jeg garantert ville sett om noen klipp har blitt slengt sammen.. Skal legge på minne å se om jeg finner frem til øvre surnadal hai garasje å titte litt neste gang jeg er der, kansje jeg finner litt inspirasjon å pågangsmot til å gjøre noe fremgang på TreFem Garasjen.. Anders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå