e28turbo Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Haisommer i Øvre Surnadal!! Kan høres ut som en skummel bra tittel på en film jeg garantert ville sett om noen klipp har blitt slengt sammen.. Skal legge på minne å se om jeg finner frem til øvre surnadal hai garasje å titte litt neste gang jeg er der, kansje jeg finner litt inspirasjon å pågangsmot til å gjøre noe fremgang på TreFem Garasjen.. Anders FILM.. Det blir det!!!
Iv3rs3n Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Det er bra ! Skal prøve å ta kontakt neste gang jeg er i surndaln om det hadde vært mulig å slått av en prat å sparka i litt dekk..
Hendseth Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Er vel fullt mulig det ja. Må sikkert innvistere i CP stempel og håpe på det beste med gt45 og ny mapping. Skal hvertfall aldrig kjøpe noe det står auto gauge eller turbosmart på noe mer Ladda nesten 2 bar en liten tur i sommer etter jeg kila fast en turbosmart dump for at den skulle holde tett, og turbotrykksmåler som var høyst ustabil.
E28 TURBO Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 HEHE ikke bra. Har sånne mahle stempler i min gamle motor, men skal du ha så mye hk er nok cp å foretrekke
Iv3rs3n Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Vet om fler eksempel på at autogauge ikke er til og stole på.. Org 525tdi, måleren viste 1.3 bar.. Og ettermontert chip, gikk usentvanlig MERKBART bedre, måleren viste fortsatt 1.3....
joachim sørlie Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 her må det følges med hvor har du tenkt til og kjøre henn i sommer? våler/ rudskogen ellerno?
snoppleif Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Veldig bra prosjekt dette! E28 er jo nydelige biler... Jeg driver å bygger en e28 selv som skal bli banebil, har kommet et godt stykke på vei fra den orginale 520i som var. Har nå fått nedi en m30b35 motor med girkasse osv men jeg lurer litt på hvordan dere har gjort det med bremsene. For på min er det orginalt en vakumstyrt bremsekraftforsterker mens på 535 var vel dette hydraulisk styrt? Har du en løsning på hva jeg kan gjøre her? Stå på videre dette blir bra!
joachim sørlie Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 jeg har du borrer hull i innsuget ditt, skrur inn en kompressor ventil eller lignende, og putter på slangen inn der, da får du det vakiumet du skal ha hvertfall det jeg skal, og hørt at man må! men bare bruk borr en gang med riktig diameter på borret med engang! håper du forstår bygger e28 banebil selv
e28turbo Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Veldig bra prosjekt dette! E28 er jo nydelige biler...Jeg driver å bygger en e28 selv som skal bli banebil, har kommet et godt stykke på vei fra den orginale 520i som var. Har nå fått nedi en m30b35 motor med girkasse osv men jeg lurer litt på hvordan dere har gjort det med bremsene. For på min er det orginalt en vakumstyrt bremsekraftforsterker mens på 535 var vel dette hydraulisk styrt? Har du en løsning på hva jeg kan gjøre her? Stå på videre dette blir bra! Borr hull i innsuget. Gjeng opp hullet, sett i slangenippel å koble den originale slangen fra bkf der med tilbakeslagsventil mellom
Hendseth Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 her må det følges med hvor har du tenkt til og kjøre henn i sommer? våler/ rudskogen ellerno? Blir vel forhåpentligvis Våler og ACR, hvis jeg blir ferdig i rett tid Ellers blir det vel Frøya og Lånkebanen. Veldig bra prosjekt dette! E28 er jo nydelige biler...Jeg driver å bygger en e28 selv som skal bli banebil, har kommet et godt stykke på vei fra den orginale 520i som var. Har nå fått nedi en m30b35 motor med girkasse osv men jeg lurer litt på hvordan dere har gjort det med bremsene. For på min er det orginalt en vakumstyrt bremsekraftforsterker mens på 535 var vel dette hydraulisk styrt? Har du en løsning på hva jeg kan gjøre her? Stå på videre dette blir bra! Vil ikke anbefale å bruke hydraulikk styret fra 535, dumt og motere en mulig problemkilde Jeg skal bruke bkf fra Golf1, og min bror må vel ha pedalboks pga plassmangel. Så jeg vil anbefale e28turbo sin løsning ja
Frans2k Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Da er Arctec felgene klar til lakk Og i helga skal jeg begynne med grenrørene og eksosanlegget Bilder kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå