E30_Dale Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Tøft! Du skal kjøre med M60 spec clutch eller?
Frans2k Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 Blir singel turbo ja, og alu svinghjul med tilton clutch, så jeg må bygge om drivlinja litt
Iv3rs3n Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Liker planene ! Vet du forresten om noen i nærområdet som har litt peiling på MegaSquirt? Har skaffet meg et komplett nytt og u-kobla.. Evt noen som kan stå for mapping, har programmvare, skal bare lodde og koble opp selv var plana
Frans2k Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 Liker planene ! Vet du forresten om noen i nærområdet som har litt peiling på MegaSquirt? Har skaffet meg et komplett nytt og u-kobla.. Evt noen som kan stå for mapping, har programmvare, skal bare lodde og koble opp selv var plana Jeg vet ikke hvordan det er me MS nei, heller igjen rundt meg som har troa på det. Men følger det med skjema, så skal det jo være en smal sak å få det til å funke! Mapping bruker vi å ta på Bjørnstad Bil, men om dem er ivrig med Ms vet jeg ikke. Mange får det jo til å funke med mapping etter vei, gjør det selv altså...
GeirAndre Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 ved 700hk begynner råder og foringer å ryke.. 4-500hk er ingenting i m60 Kjør på
Haakjin Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Jeg er så misunnelig på motorvalget ditt (a) Gleder meg til og se å høre lyden i denne, lykke til videre, MANGE BILDER
gkw89 Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 ved 700hk begynner råder og foringer å ryke.. 4-500hk er ingenting i m60Kjør på mine råder røyk på 286hk
GeirAndre Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Hehe. Presiserer bare Ppf, etanol og datasprut. Andreas Bäckström / PPF AB til meg De går sönder vid ca 700hk. Vi ska ta fram cooperring toppackningar till dessa motorer. Mvh
Frans2k Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Nye pakninger til dem kan jo være kjekt, men blir så jeg bytter ut boltene med arp pinnbolter Det blir også m62b44 nå, for å få enda mere volum Tidlig laddetrykk skal vi ha! Skal ta mye bilder, med kamera istede for telefon nå, må bare bli ferdig med en e30 ix jeg holder på med, så skal det bygges grenrør og eksos!
gkw89 Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Nye pakninger til dem kan jo være kjekt, men blir så jeg bytter ut boltene med arp pinnbolter Det blir også m62b44 nå, for å få enda mere volum Tidlig laddetrykk skal vi ha! Skal ta mye bilder, med kamera istede for telefon nå, må bare bli ferdig med en e30 ix jeg holder på med, så skal det bygges grenrør og eksos! GROMT!! gleder meg allerede, lenge til du begynner med dette? =D
hypah Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Er det andre foringer i m62 motoren? Gromt blir det ihvertfall!!
gkw89 Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 m62 er vel oppgradert med bedre foringer kontra m60 om jeg ikke husker feil
GeirAndre Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 ppf karen hadde fult ladetrykk på 2000omdr. men uansett dette blir fett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå