Gå til innhold

To brødre, to E28 banebiler! Burbygging i 545i!

Anbefalte innlegg

• Svar 345
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Liker planene ! :)

Vet du forresten om noen i nærområdet som har litt peiling på MegaSquirt? :) Har skaffet meg et komplett nytt og u-kobla.. Evt noen som kan stå for mapping, har programmvare, skal bare lodde og koble opp selv var plana :)

Skrevet
Liker planene ! :)

Vet du forresten om noen i nærområdet som har litt peiling på MegaSquirt? :) Har skaffet meg et komplett nytt og u-kobla.. Evt noen som kan stå for mapping, har programmvare, skal bare lodde og koble opp selv var plana :)

Jeg vet ikke hvordan det er me MS nei, heller igjen rundt meg som har troa på det. Men følger det med skjema, så skal det jo være en smal sak å få det til å funke! :)

Mapping bruker vi å ta på Bjørnstad Bil, men om dem er ivrig med Ms vet jeg ikke. Mange får det jo til å funke med mapping etter vei, gjør det selv altså...

Skrevet

Nye pakninger til dem kan jo være kjekt, men blir så jeg bytter ut boltene med arp pinnbolter :)

Det blir også m62b44 nå, for å få enda mere volum :) Tidlig laddetrykk skal vi ha! :D

Skal ta mye bilder, med kamera istede for telefon nå, må bare bli ferdig med en e30 ix jeg holder på med, så skal det bygges grenrør og eksos!

Skrevet
Nye pakninger til dem kan jo være kjekt, men blir så jeg bytter ut boltene med arp pinnbolter :)

Det blir også m62b44 nå, for å få enda mere volum :) Tidlig laddetrykk skal vi ha! :D

Skal ta mye bilder, med kamera istede for telefon nå, må bare bli ferdig med en e30 ix jeg holder på med, så skal det bygges grenrør og eksos!

GROMT!!

gleder meg allerede, lenge til du begynner med dette? =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...