Frans2k Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Noen som har det på stell! jeg må få skifta utløyser lager å mappe før jeg kommer meg på frøya! men forhåpentligvis:p Hehe, har bestemt meg for at bilen skal være klar for nytt treff, så fort som mulig etter at jeg har vært på treff Så slipper jeg å stresse, eller gå glipp av noe pga at jeg freks mangler deler Mappe den selv da eller?
brunsame Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Hehe.. Ja det blir jo første treffet mitt om jeg blir ferdig i tide.. Men blir slik med meg også når den tid kommer;) nei mapping og benking blir gjort på non stop auto på sjøholt!
Jørgen Lie Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Morsomt bygg Flere som skal på Frøya av deres "gjeng" da? Vi kommer mest sannsynlig med en E30-turbo som skal få prøvd seg.!
Frans2k Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Fint å ha alt i orden ja Er nokk bare bilen min som kommer denne gangen ja, men både jeg og broder'n skal kjøre med min da, så den får nokk prøvd seg bra! Men det tenker jeg den tåler Vi får ta en prat da! Fredag og lørdag på dere og?
Jørgen Lie Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Skjønner. Har ikke fått testa E30-turbo`n enda i år, så er "ild-dåpen" for sesongen. Håper det holder Det kan vi gjøre vettu.! Vi jobber med å stikke på fredag ja, er jo en verdensreise fra Smøla, selv om vi omtrent ser Frøya fra stuevinduet over fjorden her, så hadde vært greit å slippe å dra herifra med ferga som går 06.00 på lørdag.. Driver å ser litt etter camping e.l som vi kan kræsje i fra fredag til lørdag..!
Frans2k Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Hehe, holder nokk utstyret tenker jeg Er ihvertfall 3timer å kjøre for oss, så vi drar utover å kjører på fredag, og overnatter på den øde øya, og kjører til vi går lei, eller får bilproblemer på lørdag Må huske å ta med dere 98okt, for det har dem vell ikke utpå der?
Jørgen Lie Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Hadde noen prøveturer i dag, så det virket greit.. Over 4,5time herifra, inkl ferge... Vi tenker også å dra på fredag, men da kun for å starte tidlig på lørdag, siden han som skal kjøre bilen med bilhenger jobber til 16 på fredag.. Ja, jeg nevnte det der for eieren av bilen i dag, men han mente at de hadde stasjon nær banen som solgte 98? Må uansett finne ut av det, så får vi heller bunkre på Aure om ikke
Frans2k Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Mulig dem har det nå ja, men jeg tar ikke sjangsen på det jeg nei
brunsame Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Da er kløtsjen i orden, så da er det bare mapping som skal til før bilen kan ta en tur på treff..
Stale_H Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Hadde 98 oktan i fjord hvertfall, men skal ikke garantere altså, bunkre opp på aure før man drar da
Jørgen Lie Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Spurte på veggen på facebook-arrangementet i sta, og der fikk jeg "ja" til svar, så regner med de har.!
Frans2k Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Skrevet Juli 23, 2011 Jaja, fikk kjørt opp 50l bensin på fredag, så takka motoren for seg S62, servo, bur og litt små modz, så, blir vell ikke før neste år igjen da... Men det får gå
Jørgen Lie Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Gikk d såpass raskt?? Så at bilen sto stille ja.. Vi kom på fredag i 9tiden ca.. Bra det ikke var glatt på banen
Frans2k Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Skrevet Juli 23, 2011 Gikk d såpass raskt?? Så at bilen sto stille ja.. Vi kom på fredag i 9tiden ca.. Bra det ikke var glatt på banen Ja, begynte å gå på 7sylindere, så mye kakking. Å nå går den ikke rundt lengre Men var glatt ja, tørka jo opp utover dagen idag da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå