Gå til innhold

To brødre, to E28 banebiler! Burbygging i 545i!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som har det på stell!:P jeg må få skifta utløyser lager å mappe før jeg kommer meg på frøya!:P men forhåpentligvis:p

Hehe, har bestemt meg for at bilen skal være klar for nytt treff, så fort som mulig etter at jeg har vært på treff :) Så slipper jeg å stresse, eller gå glipp av noe pga at jeg freks mangler deler :)

Mappe den selv da eller?

• Svar 345
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe.. Ja det blir jo første treffet mitt om jeg blir ferdig i tide.. Men blir slik med meg også når den tid kommer;) nei mapping og benking blir gjort på non stop auto på sjøholt!:)

Skrevet

Morsomt bygg 8) Flere som skal på Frøya av deres "gjeng" da? :) Vi kommer mest sannsynlig med en

E30-turbo som skal få prøvd seg.!

Skrevet

Fint å ha alt i orden ja :)

Er nokk bare bilen min som kommer denne gangen ja, men både jeg og broder'n skal kjøre med min da, så den får nokk prøvd seg bra! :) Men det tenker jeg den tåler :)

Vi får ta en prat da! Fredag og lørdag på dere og?

Skrevet

Skjønner. Har ikke fått testa E30-turbo`n enda i år, så er "ild-dåpen" for sesongen. Håper det holder ;)

Det kan vi gjøre vettu.! Vi jobber med å stikke på fredag ja, er jo en verdensreise fra Smøla, selv om vi omtrent ser Frøya fra stuevinduet over fjorden her, så hadde vært greit å slippe å dra herifra med ferga som går 06.00 på lørdag.. Driver å ser litt etter camping e.l som vi kan kræsje i fra fredag til lørdag..!

Skrevet

Hehe, holder nokk utstyret tenker jeg :)

Er ihvertfall 3timer å kjøre for oss, så vi drar utover å kjører på fredag, og overnatter på den øde øya, og kjører til vi går lei, eller får bilproblemer på lørdag :)

Må huske å ta med dere 98okt, for det har dem vell ikke utpå der?

Skrevet

Hadde noen prøveturer i dag, så det virket greit..:)

Over 4,5time herifra, inkl ferge... :roll: Vi tenker også å dra på fredag, men da kun for å starte tidlig på lørdag, siden han som skal kjøre bilen med bilhenger jobber til 16 på fredag..

Ja, jeg nevnte det der for eieren av bilen i dag, men han mente at de hadde stasjon nær banen som solgte 98? Må uansett finne ut av det, så får vi heller bunkre på Aure om ikke :)

Skrevet

Jaja, fikk kjørt opp 50l bensin på fredag, så takka motoren for seg :P

S62, servo, bur og litt små modz, så, blir vell ikke før neste år igjen da... Men det får gå :)

Skrevet

Gikk d såpass raskt?? Så at bilen sto stille ja.. Vi kom på fredag i 9tiden ca.. Bra det ikke var glatt på banen :lol:

Skrevet
Gikk d såpass raskt?? Så at bilen sto stille ja.. Vi kom på fredag i 9tiden ca.. Bra det ikke var glatt på banen :lol:

Ja, begynte å gå på 7sylindere, så mye kakking. Å nå går den ikke rundt lengre :P

Men var glatt ja, tørka jo opp utover dagen idag da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...