Gå til innhold

To brødre, to E28 banebiler! Burbygging i 545i!

Anbefalte innlegg

• Svar 345
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fyyysj, fikk litt lyst på m60b40 igjen nå, å turbo... Blir ikke noe dyrere enn s62 det, meeeeen.

Får vell holde meg til plana jeg har, s61 som står klar i påsken 2012, så kan jeg heller smekke til med overladding av den til året etter det igjen :)

Skrevet
Nei faen ikke kjør turbo på m60 du å. Det skal jo jeg ;-)

Akkurat det bryr jeg meg ingenting om.

Men i hode mitt så blir turbo m60 billigere enn s62 sugemotor, blir jo fort 45lapper for en s62, må jo ha vanos kit.

Å 500hk på hjula med m60 trenger ikke å blå så dyrt! :D

Skrevet

Ikke noe problem.det er nede i motorommet det er trangt med v8.turboen har man oppe på høyre side. Blir faktisk bedre plass til tannstang og rattaksel med turbo. Turbo turbo turbo! :lol:

Skrevet
Ikke noe problem.det er nede i motorommet det er trangt med v8.turboen har man oppe på høyre side. Blir faktisk bedre plass til tannstang og rattaksel med turbo. Turbo turbo turbo! :lol:

Da har jeg kjøpt meg en Hx 55 :)

Jørgen: Lage M30 killer? :D

Skrevet

Da har jeg kjøpt meg en Hx 55 :)

Jørgen: Lage M30 killer? :D

:beer:

konge!! m30 killer må det bli=)

Skrevet

må begynne og se litt på priser på VAC f.eks og se hva det koster og bygge en m30 killer som holder :P men helt klart rått med m60 turbo :D får bare håpe at hx55'en er stor nåkk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...