Hendseth Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Denne uken ha jeg renska den innvendig så og si helt. Bare varmeapparat og div ledninger igjenn inne i bilen. Spekulerer litt på hva jeg skal gjøre med den jævla takluka, men må nokk bare kappe ut hele driten oppi taket der og komme opp med en løsning. Hvis ikke blir buret lavt og rart. Har og begynnt litt med plenum bygging. Skal prøve og få til noen bilder snart
Frans2k Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 Jaja, da har jeg fått gjort litt igår Lagde motorfester, å holder på med girbokstraversen nå! Sitter å venter på middag, så skal jeg ta siste innspurt med festing av motor og girboks! Kommer bilder ikveld. Jeg kan også opplyse om at jeg har kjøpt meg ny bruksbil, etter at jeg solgte 318tds'n jeg hadde, gikk opp ett par hakk nå Facelift 530d med manuel og 79k på telleren
destroyy Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Angående takluke så kan du kappe halve kassetten, så får du buret helt oppunder taket. Gjort det på min
Hendseth Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Da har plenumet mitt kommet sammen Mangler bare dyseholdere og helsveising. Noen bilder Men det som er værre er at gt40'en er for liten. Eksos-skovelen bærer preg av varme tror jeg. Ser at det har hver ganske varmt på eksosanlegget også, for det ser ut som et fargekart Og asfaltmattene på girkassetunell og i gulv på høyre side var også ødelagt pga høy temp, pluss at luftekanalen som går under passasjersetet var smelta Så jeg skulle sikkert innvistert i større turbo og sveisa grovere eksos.. Bilde av eksos-skovel: Men det neste jeg må til med nå er vel burbygging Fikk litt "trening" i helga da jeg var med og bygde bur i en Volvo PV rallycross bil kan slenge med noen bilder av det og
Pedi Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Har en GT42 med 1.22 eksoshus som jeg vurderer å selge. Eksoshuset er coated for varmens skyld, og turboen skal være Race/Flow-preppet. Turboen kommer fra PPFs gamle E21.
Hendseth Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Har nå konkludert med at jeg trenger sårt en større turbo! Plukka av grenrør i kveld, og det var løst glødeskall over hele grenrøret.. Eksospakning på sylinder 1 og 6 var blåst, pluss at kobberpakninga mellom turbo og grenrør var blåst. Så det har nåkk hver høy varme og høyt mottrykk Dempertårn/innerskjer var renska for lakk Et bilde av jernramlet jeg fikk av i kveld Har bestillt meg h-profilråder, HD vipparmer og cooper-ring pakning på ppf, blir fohåpentlig vis sendt i morgen Har 3skiva qarter master clutch liggende, så da gjennstår det å skaffe en gt42 og få bilen sammen og klemme ut enda litt mere effekt til våren Har foresten 765 trykkplate med 4 puck sinterlamell, e34 m30 innsug med flytta spjell og en litt varm gt4088 som kan selges
Frans2k Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Skrevet Februar 23, 2011 Da har jeg endelig fått gjort noe med bilen igjen Fikk gjort om dempertårna bak, så nå ble bilen lavere, men må valse mer, og justere litt mer opp Lengre ned kommer ikke hjula nå Justert helt ned Dog ikke brukbart Litt høyere bak, så har vi stuket, orka ikke å skru mer på coiloverene nå
Jørgen-A Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 hahaha. sykt tøft! ta bilde tå maskinistn å gut!
E28 TURBO Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Dæven mye fint på gang her. Stå på karer!
Jørgen-A Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Dæven mye fint på gang her. Stå på karer! Ja det er i øvre surnadal det skjer vettu Haibimmer er siste mote her nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå