fizn Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Flott lyd du har fått deg i bilen nå. Forresten, gikk innpå youtube profilen din og så du er jo Hansi fra MP tida gitt! Haha
Frans2k Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 Flott lyd du har fått deg i bilen nå. Forresten, gikk innpå youtube profilen din og så du er jo Hansi fra MP tida gitt! Haha Stemmer nokk det ja, har ikke like heftig bil som moped, men det får bare være
Frans2k Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 Off, bestemte meg for å kjøpe pedalboks igår. Gasolin hadde jo såklart ikke noen på lager, men dem skulle bestille idag, så da får jeg den kanskje til neste helg. Trist. Får heller bruke god tid på de småtingene som er igjen da Må vell på verkstede å skru litt nå og!
Frans2k Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Japp, da har jeg prøvekjørt! / Her er det både gode og dårlige ting å komme med... Alt starta på Søndag da jeg skulle ut og testkjøre da, trødde inn clutchen å fikk kun en stygg lyd. Tok bilen på løftebokken å tok den dryge jobben med å ta ut motor og girboks igjen. Jeg sjekka ikke utløserlagret når jeg satte girboksen på motoren, å da var jo det helt klart feil, faktisk 55mm for lite i diameter. Ringte dit jeg kjøpte motoren å fikk komme å bytte lagret til den som sto på girboksen som var på motoren før Monterte ferdig idag, å var ute å testa litt, spant på 2giret på tomgang Litt overdrevet, men var nesten ikke ikontakt med gassen Men, når jeg dro ut på veien en tur for å teste den litt bedre, så kjente jeg at clutchen slurra utrolig lett Jeg har en liten misstanke om at det er clutch bjelken som tar i girboksen, eller at clutchsylingeren er for lang. Eksosen må jeg også bygge om :/ Tar nedi for lett... Men, til det positive, bilen er utrolig god å kjøre, litt tong på styringen, det tror jeg blir bedre når jeg får ratte lengre bak Justerte spissinga på måfå, iforhold til hvordan det så ut når jeg så den forfra Par bilder kanskje?
Frans2k Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Gunnar kommer oppover etter jobb, å blir med å ta ut motoren Går myyye fortere alt da!
joachim sørlie Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 rått med pedalboks.. bra løsning og hvor kjøpte du ifra?
Frans2k Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Japp, ivrig han Off, har ikke noe lyst til å jobbe i mårra! Må få iorden bilen i helga og ringe til Bjørnstad på mandag å bestille mapping Får jeg ikke time før Lånke 2.juli så kjører jeg på grunnmap
Frans2k Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 rått med pedalboks.. bra løsning og hvor kjøpte du ifra? Kjøpte den fra gasolin.no
Frans2k Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Joda, gasspedalen var litt dom, har bygd om den nå, men fortsatt ikke bra. Alt for lang vandrig, har ikke full gass før pedalen når torpedoveggen, så jeg må sikkert lage meg ett større hjul på gasspjellet...
Haakjin Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Artig å høre at du har fått til 8er i e28n , er ikke mange i norge Drømt lenge om det samma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå