Soberg Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Skrevet Januar 10, 2012 Har blitt lite update, glemte bort tråden. Blitt mye hus og hjem det siste året, men har gjort endel med bilen siden siste update: Det som er blitt gjort er: Nye lykter rundt bilen 18" sommerfelger Sort nyrer Kn Åpent filter Carbon film på innredning 1 din dvd spiller Bmw motorsport belteputer Nå er vinteren kommet og 16" er kommet på, så blir vell ikke så mye updates framover før våren. Coilover er bestilt og blir montert når kong vinter er over. Framover blir det nok mest å holde bilen salt fri, men er litt ting som skal på iløpe av mnd.
Poppy Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Det der må vere de styggeste front lyktene jeg noen gang har sett + er det bare meg eller ser det ut som bilen har for mye positivt camber?
Kny Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 De frontlyktene der minte meg om dette dyret av en eller annen grunn Originale frontlykter og litt senk, så blir den fort mye penere Ble bra med vinylen på pyntelistene!
Soberg Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Skrevet Januar 10, 2012 Ble ikke fornøyd med lyktene selv, så bedre ut på bilde. men da orginal lyktene var knust så de får stå til jeg finner noe nytt.
espenae93 Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Ble ikke fornøyd med lyktene selv, så bedre ut på bilde. men da orginal lyktene var knust så de får stå til jeg finner noe nytt. mye bedre med vanlige lykter og angel eyes ettermonterings-sett enten ccfl eller LED, led er sterkere, men koster litt mer etter hva jeg har forstått btw, siden lykteglassene på dine originale lykter er knust, så skal visst schmiedmann.no selge slike lykteglass til 500,- stykket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå